A kigyulladó BMW-k ugyanolyan sztereotípia lett mint az index?
Pár éve ugye volt a BMW-nél a kigyulladásos visszahívás, akkor világszerte 1,6 millió autót hívtak vissza. Ismerősi körben nekem is volt olyan akinek kiégett, de az szart az egészre vissza sem vitte a márkaszervizbe, még ma is visszahívást dob ki az alvázszámára. Viszont több másnak aki visszavitte semmi baja nincs.
Viszont nemrégiben voltak cikkek, hogy más autótípusoknál sem ritka az ilyen, például:
161 kigyulladt Hyundai/Kia után 3 millió autót hívtak vissza, olyanra is volt példa hogy elvileg javított példányok égtek ki. Végül összesen 8,4 millió autóra terjesztették ki a visszahívást.
Ezek alapján kijelenthető, hogy a kigyulladó BMW-k is már-már sztereotípia, pontosabban hogy minden modern autónál előfordulhat?
Már többször kifejtettem ezen az oldalon (is), hogy a BMW-knél miért volt a kigyulladás. EGR-hűtő, koksz, lerakódás és a többi, aki szeretné részletesebben látni nézze vissza.
De! Ha egy BMW-ben a szívósorban a koksz le tud rakódni, ugyanúgy le tud rakódni egy Kiában, egy Fordban vagy egy Suzukiban is. És a fizikát nem lehet becsapni, ahol éghető anyag van, ahol magas hőmérséklet van, és ahol friss levegő van a turbónak hála ott a szerencsén múlik hogy mikor gyullad be. A BMW-nél a kilyukadt szívósor pont az üzemanyagcsövet égette el, az meg az egész autót. Más modellnél nem tudom mi van a szívósornál ami éghető, de ha elér valami éghető anyagot a kocsi ugyanúgy porig fog égni.
És ezek az esetek szerintem csak a kezdet, majd ha elérnek a 15-20 éves korba az Euro5/6-os dízelek sorban fognak égni a nem karbantartott példányok márkától függetlenül.
Nem, inkább olyan, mint a dízelbotrány. A VW-nel kezdődött, végigment a német autóiparon, mégis mindenki a VW-nel azonosítja.
Az index inkább a sofőrökre vonatkozik
Azért hülyeséget ne írjatok.
Több olyan cikket olvastam ami leírta hogy olyan is kigyulladt aki igazoltan hordta minden szervizre.
Ezek nem holmi C autók voltak hanem 4-5 évesek, ezt több autós hírlap leírta.
És milyen érdekes itt mindenki tudja mi a baja , csak a nagy szervizek nem tudják sose.
Nem csak nálunk hanem az egész világon nagyon sok kigyulladt és totál leégett .
Már az első bekezdés:
" A világszerte összesen 1,6 millió potenciálisan érintett autó percek alatt semmisülhet meg, a gyártó mégsem cseréli ki automatikusan az összes kockázatos alkatrészt. "
#7 10000 forintos unixos bárdis olajok átöntve bmw palackba és felszámolják 50000ért😂 plusz még amiről nem tudunk…
Arról nem beszélve hogy ezek a szalonban dolgozó hivatalos márkaszervízes bohócok kb ilyen segédmunkás kategória.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!