Phaeton. "A" messze földön hírhedt VW Phaeton. Ha egy hozzáértővel az összes eddigi kontár szerelő hibáját helyreállítaná újdonsült tulaja, éves szinten egy millió forintból biztonsággal le tudná a szerviz költségeket?Lennének még egyéb típusok de...
Lennének még egyéb típusok is, melyeket hasonlóan nagyon kedvelek, de nem tudom "merhető-e" ezek megvásárlása és fenntartása.
Szívem szerint inkább egy 2010 és 2017 közötti Camaro-t, Challenger-t, Mustang-ot (vagy egy 2002-es Trans Am-et) vennék, de az amerikai autók (állítólag) híresen megbízhatatlanok, ha igaz gyakran le is fulladnak...
Őszintén nem tudom merjem-e a Phaeton luxustéglája helyett ezeket a sportautókat venni.
Még a Cadillac CT6 modellje is nagyon szimpatikus számomra (állítólag alkatrészek már egy hét alatt itt vannak az Államokból), de azokról sem írnak bizalomgerjesztő információkat.
A Phaeton-ról még - talán - annyit, hogy azt mondják, ha egyszer az ember rendeltetésszerűen helyreállíttatja a megfelelő szakemberrel (és a szükséges pénzösszeggel...), onnantól már (ha igaz) nem olyan problémahalmaz a fenntartása.
Jól karbantartva elvileg jó autó ez. (Bár egy 2007-es Lexus LS-hez viszonyítva nem biztos, hogy "olyan" jó.)
(Csak V6-os dízelmotorral kell venni, benzin felejtős, problémás.)
" de az amerikai autók (állítólag) híresen megbízhatatlanok, ha igaz gyakran le is fulladnak..."
Ezt mégis honnan veszed?
“ha igaz gyakran le is fulladnak...”
Hát ilyen ellenérvet se hallottam még :D
Ha van mit locsolni a kocsira (mármint pénz nem benzin) akkor előbb-utóbb jó lesz, ha nem fáradsz bele.
Mitől probléma halmaz?
Ha volt gazdaja nincs vele semmi kulonosebb baj, ha egy lerugott szart veszel arra a gatyad ra megy.
Ja es draga az alkatresz hozza.
Kicsit el vagy tájolva úgy érzem. Vicces, hogy egy ex-prémium autót, ami kvázi egy guruló problémahalmaz állítasz szembe faék egyszerű amerikai autókkal. És mégis attól félsz, mi van ha az amerikai lesz megbízhatatlan? :D. Hát ekkora hülyeséget sem hallottam még.
Bármikor előbb mernék venni bármilyen izomautót amit felsoroltál, mint egy 15 éves Phaetont. Ha belenyúlsz egy olyanba, aminek szokásos 38 előző tulajdonosa volt, arra locsolhatsz gazdagon. Azt nem biztos hogy betakarja éves 1 millió.
Veszel rá 4 gumit, cserélsz első fékeket tárcsákkal, egy olaj + szűrők cseréjére otthagyod (valahol), aztán ott tartasz hogy 600 ezer forint. Aztán semmi nem romlott el rajta...
Ha igazán jó vételt keresel, a V10 TDI-ket keresd :D. Az többet lesz rossz, mint jó.
Viccet félre téve... Ha megbízhatóságot keresel, nyugodtan felejtsd el tizenéves Phaetonokat. Egy rakás szar az egész. Szerelhetősége meg 0. Szét kell szedni a fél autót, ha ki akarsz cserélni benne valamit.
Ezzel szemben az izomautók faék egyszerűek kívül belül. Semmi bonyolult elektronika, szívó benzines motor, általában buták, túlméretezettek, ütni vágni lehet őket. Kimondottan megbízható autók. Nem tudom honnan hallottad, hogy nem azok...
Amerikai tesztek hozzák ki sorra a megbízhatósági listák végén kullogóknak pl. a GM termékeit - de még sokszor a Ford-okat is. Viszont ha a mai (szerintem) túlbonyolított elektronikákkal, mé ezek ezek ellenére is megbízhatóbbak lesznek sokkal, akkor elgondolkodok az amerikaiakon.
Ok, értettem, a Phaeton inkább rizikós, mint nyugodt vétel, nekem sem kell az állandó aggodalom, sem pedig a vérlázító alkatrészárak. Leteszek róla, ígérem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!