Új autóknál a jelenleginél is több elektronikát fognak bezsúfolni?
Figyelt kérdés
2022. nov. 28. 09:09
31/39 anonim válasza:
#30 GPS mondjuk azért kell, hogy ne te vedd meg a gps-t, szivargyújtós adaptert hozzá, és ne az anyósülésen ülőnek kelljen lapozgatnia a benzinkúton vásárolt térképet, ha ismeretlen terepen jársz. Szoftver miért kell? Hát, egy kifinomult kormányszervó vezérlése nem egyszerű dolog, és ha eljön az ideje, hogy MINDEN (pedál, váltó stb.) csak elektromos impulzust ad, akkor ahhoz is kell ám a szoftver, hogy mechanikusan az történjen, aminek kell. Tény, hogy szerelhetőbb volt a csak kábeleket tartalmazó autó, de hát a technika attól fejlődik, és ha neked személy szerint nem is tetszik, nem ebbe az irányba fejlődne, ha a piac nem ezt igényelné.
32/39 anonim válasza:
Nekem személy szerint nem is létezik, 2010-ig csináltak valódi kocsikat, jövőre akarok venni 2005-2007 körülit :))))) és nem vagyok egyedül.
UI: olvasd el a great resetet.
33/39 anonim válasza:
#32 Hát, sok sikert hozzá. Motoroknál még megértem ezt a retro dolgot, nekem is 20+ éves van (bár egy ABS-nek örültem volna), de autónál? Apám annó a nem szoftveres autón majdnem mindent megszerelt, csak azt nem, amihez akna kellett. Számomra a tény, hogy ő is inkább a modernet venné, egyértelmű jele annak, hogy ez az okos dolog. Fogyasztásban, ki tudja milyen szabályozások jönnek téren, mindenben. Na meg az sem mindegy, hogy az ötfős család egy 30 éves vagy egy 10 éves ötszemélyesben kuporodik össze a csomagokkal, amikor nyaralni megy. A legtöbb embernek a kényelem és a megbízhatóság a lényeg, nem az, hogy értsen hozzá, ez van. De megkockáztatom, hogy aki régi autót hajt, az sem romantikából teszi, hanem a pénztárcája diktált.
34/39 anonim válasza:
#33 Azért régen a trabantokat is hogy megpakolták már...
35/39 anonim válasza:
#34 Igen, Balatonig oké, de mentél már 1500 km-t középen ülve? Be sem vállalnék ekkora utat régi Trabanttal.
36/39 anonim válasza:
#35 Annak idején volt hogy az NDK-ba kellett menni trabanttal hivatalos ügyben, az oda-vissza kicsit még több is mint amit írtál. Persze szerszámkészlettel meg pótalkatrészekkel, az nagyon más világ volt, de nem annyira lehetetlen mint ahogy a mai fiatalok gondolják. Kérdezd csak meg apádat, biztos van egy-két jó története.
37/39 anonim válasza:
#36 Az 1500 km-t csak oda értettem. Az én apámnak sajnos nem sok ilyen sztorija van, 50 évesen volt először külföldön. De nem is apámat kell erről megkérdezni, ő vagy vezet, vagy az anyósülésen ül, fogalma sincs, milyen a kényelem hátul. :)
38/39 Leveltetu válasza:
#36 Fú, messzire gurult az a gyógyszer.
Azzal ugye tisztaban vagy , hogy a Mercedesz es a BMW be akarja vezetni az elofizetes alapu teljesitmeny kihasznalast az autoiba? Es nem a 15 eves 1500 euros BMW meg Mercirol beszelunk hanem a 160k-280k euros mammutokrol.
Szoval akkor mi is itt a keplet? Megveszed az uj autot 150K euroert utana havi 200-500 euroert hasznalhatod a 300 lovat, ha nem fizetsz hasznalsz belole 100 lovat....olvass utana...mert ezt mar az ev kozepen nylatkozta a Merci es a BMW is.
Szar ez az irany ugy ahogy van...egy szukseges rossz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!