Audi a3 nál mire érdemes nagyon odafigyelni vásárláskor?
Jó húzás, 3000 felett is (főleg ha turbós) húznia kell. Másként nem tudod letesztelni, nekem 2010-es évjáratú A3 van elektronikus turbóval. Ott már nem tudod a variábilis lapátjait kézzel mozgatni.
A legdrágább dolog az eleje, minden a futóművel körbe. Ha kopog az eleje akkor hagyd, drága lesz. Drága a javításuk de cserébe olyan stabilitást adnak a kanyarban amit nem sok autóban láttam, még csak te sem nyomulsz oldalra. Le a kalappal.
Ha van DPF akkor mutasson papírt mikor volt tisztítva (50-80000km-ént eldugul, város vs. hosszútávok). Hol volt eddig szervizelve...
Na ezek a 2010 évjáratú felettiek, a 98-2003 ott azoknak mindegy, minden olcsó rájuk. Jó a benzines és a dízel is ilyen évjáratokban. 66-81kW 1,9TDi a mai napig futnak problémák nélkül alacsony fogyasztással.
Nem írtad az évjáratot, így nehéz. Én úgy mentem venni pár hónapja az asszonynak is hogy csak az adott motorkód kell amelyikkel a legkevesebb a gond (103kW CFFB pl. a 2010 körül). Mindig más válik be, de elég jó a Németek (kivéve a TSI, próbálják visszahozni a jó benzineseket kevesebb káros anyag kibocsájtással, de még ők is elbuktak, benzinesen nem lehet mit javítani már). TFSI sportok jók, eszik az olajat, de mennek is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!