A három német prémium miért nem fektet többet az ilyen autókba?
Hát nem úgy néz ki szerintem se, hogy annyira képben lennél. Inkább csak a szokásos hazai szint, jajj a prémium az de xar, mert mint kispénzű polgár eddig lát, meg azokat az ötödik tulajtól levetett autókat amit nyugaton már nem lehetne eladni.
Csak arra nagyon képtelen a többség, hogy odáig eljusson gondolkodásban, hogy akik megveszik újkorukban a 20-30+ milliós autót, azok nem fognak azon fennakadni, hogy 100.000 egy olajcsere vagy fél millió egy szett gumi rá, és míg megkapják a törődést, addig ezekből sem lesznek betegágyak.
Csak ugye mikor a proli tulaj megveszi a 15 éves prémiumot, hogy villogjon vele a haverok előtt, aztán jön az a része, hogy az előírt olaj literje x összeg, sebaj öntsünk bele másfajtát, mert fele annyi, vagy vezérléshez akkor nyúl ha már csak a szentlélek tartja egyben a szíjat, vagy ha a lánc csörög ahelyett, hogy ránézetne addig hajtja míg nem szakad... na akkor betegágy lesz, de ez meg a tulajnak köszönhető.
Egyre viccesebb ez az "érvrendszer.."
Sorban találjátok ki az egyre nagyobb baromságokat:
-Ha nem vezettél akkor nem tudhatod milyen jó..
-ha nem volt a neveden akkor nem tudhatod..
-ööö.. ha ÚJONNAN nem volt akkor nem tudhatod milyen jóók..
de lassan eljutunk oda hogy szerintetek attól jó, és attól prémium az életérzés, mert a neveden lévő vadiúj prémium többször rohad le, és áll a szervíz udvarán drágábban mért óradíjért, és ugyanazt a gumit te drágábban kapod. :D :D
Olyanok vagytok mint a jehova tanúi, nyomja a csengőt, magyarázza a "tanításait" neked, de se észérvekkel, semmivel nem tudod neki elmagyarázni hogy hülyeségeket próbál rádtolni azzal hogy neked arra van szükséged, csak mondja és mondja, mindenre van valami nagyon ingatag "magyarázata" :D :D
26 inkább te vagy a vicces, mert rohadtul csak 1 oldalról közelíted meg a helyzetet és nem vagy képes szélesebb körben megvizsgálni a dolgot.
Senki nem vitatja hogy általánosságban többet kell költeni az ilyen autókra, de hogy állandóan szervízben van az erős túlzás. Persze, ha egy lelakott 20 tulajos 600 ezret futott példányt veszünk, akkor ne csodálkozzunk, de általánosságban nem ebből kéne kiindulni, mert itt is inkább a tulajdonosok a hibásak.
Nagyobb teljesítmény, komolyabb futómű, sokkal több elektronikai alkatrész, persze hogy nagyobb a karbantartásigénye, de cserébe rohadt jó bennük utazni, csend, kényelem van, a sportosabb modellek meg nagyon komolyan mennek.
Persze akinek fontos a takarékosság, meg csak A-ból B-be el akar jutni egy közlekedőedényben, az ne vegyen ilyet, de nem is ők a célközönség.
@26, tudom hogy szerinted te szartad tegnap a spanyolviaszt, látszik a stílusodból, de továbbra is baromságokat beszélsz.
1) Új prémiumautó nem rohad le és nem áll a szervizben. Vannak hibás konstrukciók - nem csak a prémiumautóknál, például a hozzád hasonló "fújnémetprémium" emberek által agyonajnározott Toyotától a C-HR típusból visznek elég sokat mostanában a tréleresek, ugyanígy a Toyotának volt egy hengerfejesedő dízel sorozata nem annyira régen, lehetne még sorolni a nem német és nem prémium márkák baklövéseit. Ha olyan nagyon rossz lenne német prémiumautót birtokolni, akkor nem lenne slágertermék az új prémiumautó tőlünk nyugatra - és arrafelé nem is panaszkodik rájuk senki. Tudod, ott, ahol az embereknek van pénze.
2) Ahonnan az általad is vallásszerűen hitt "német=fos" hozzáállás adódik, az a hazai piac. Mi történik jellemzően a német prémiumautókkal? Mivel új korukban nincs itthon pénze rá a legfelső réteget leszámítva senkinek, ezért nyugaton megveszi újonnan valaki akinek van, használja mondjuk 5-6 évig, tovább adja még ott nyugaton valakinek aki nálunk még mindig jobban él de újonnan azért neki sem fér bele, ő használja még 2-3 évig ameddig tényleg alapvető karbantartással használható, ő leadja egy kinti kereskedőnek amikor már érzi hogy lassan kell rá költeni, onnan behozza a magyar nepper, esetleg az akkor már 250-300 ezer kilométert visszatekeri 150-170 körülre hiszen ezek a "szar" prémiumok még akkor is úgy néznek ki ha nem lakták le őket direkt, megveszi itthon a hazai átlagos életszínvonalon élő Kispista az újkori ár töredékéért és önerőn felül innen-onnan kölcsönkérve mert kell neki a Merci/Audi/BMW akkor is ha amúgy nem egy racionális döntés, csak használja, esetleg cserél benne olajat meg ilyenek de semmi extra, nem márkaszervizbe és nem is specialistához hordja mert az ugye drága hanem a haver szerelő csinálgatja, ez a szaki pedig nem látja előre a karbantartási tételeket és hogy mit kell majd lassan megcsinálni, nem számítanak a hibára mert nem törődnek vele, és akkor bumm, az óra szerint csak 200 ezer vagy kevesebb, de valójában már 300e+ kilométeres, újonnan 20-25 milliós autó hirtelen produkál valami hibát amit gyári alkatrészre cserélve mondjuk egymillió forint megjavítani. Jaj jaj jaj, akkor jön hogy a német autó az szar, Kispista teljesen legatyásodik a szerviztől, de híreszteli szerteszét hogy húúú hát de pórul járt szemét németek. Nem, nem a német autó szar Kispista, hanem az a szar, hogy 11-12 évesen visszatekert órával vettél egy prémiumautót az újkori árának a töredékéért, és azt vártad hogy az majd csak menni fog szépen. Viszont ahogy mindig, úgy itt is azoknak a legnagyobb a szája akik kárognak, tehát Kispista jól szétkürtöli a baráti körben hogy a német az szar, a többi haverjának aki szintén nem ért hozzá onnantól ez a berögzülése mert a Kispistának vót és ő aszonta.
Magasabb a német prémium fenntartási költsége, főleg idős korban? Természetesen, miért mit vártál? Hogy majd az újonnan 25 milliós autót annyi lesz fenntartani mint az újonnan 15 milliósat vagy esetleg 8 milliósat?
Kényelmesebb, fejlettebb, jobban felszerelt a német prémium mint a nem német nem prémium, kellemesebb használni? Igen. Ez nem igazán vita tárgya, ha nem így lenne senki nem venné, lehet jönni a presztízzsel meg a kivagyisággal - presztízsértéke azért lett ezeknek az autóknak és márkáknak mert kiérdemelték a prémium termékeikkel.
Nem KELL senkinek német prémiumautót venni. Sőt, sokkal kevesebb embernek kellene német prémiumautót venni mint ahányan vesznek. Mivel nyugaton elképesztő sokat adnak el belőlük - mivel jó termékek és van rá pénzük - ezért az ott már kidobott példányok özönlenek ide és sorra veszik őket olyan emberek akiknek nincs pénzük fenntartani őket, és nem is számolnak utána hogy mennyibe fog nekik kerülni. Aztán meg sírnak. Nem azért, de magukra vessenek, és nem a német autó hibája hogy ők hülyék. Az vegyen ilyen autót akinek pénze van rá, és máris nem lesz probléma. Annak viszont nagyon jó, és sokkal jobb mint az olcsóbb típusok.
#28 az a helyzet hogy a kérdésben szereplő 3 tipus pont a betegágy kategória, és jelentős hányaduk áll szervízben..
De megint az az egyetlen érved hogy minden ami elromlik az 20 tulajos 15 éves leéltszar, holott. van amelyik modellt összesen nem gyártják annyi éve..
Nagyobb teljesítmény? aha, a sok húszdé az marhanagy teljesítmény tényleg. :D :D :D :D
(amikor az utolső 750-es bömbit agyonvertem, az volt a teljesítménye hogy teligázon átment a piroson aminél én már álltam mire ő odaért :D :D :D)
A futómű meg nem a 70 alulengőkartól lesz jó. van egyszerűbb is amivel körbe tudod autózni. :D
A csend meg +25 kilónyi kátránylap, karosszériatömítő, meg habszivacs összetett csendesítő illúziójából adódik, kényelmesnek meg nem kényelmesebb ugyanúgy tud az ember háta fájni benne.
Hát nekem nincs szükségem wellnesshotelre, nem kell fing elszívós ülés.. szervó, elektromos ablak, meg talán klíma nekem elég ha van egy kocsiban. Szeretem hallani a motort, szeretem érezni az utat. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!