VW Passat tényleg kb nulla vezetési élményt nyújt?
A most is futó generációra gondolok, konszernen belül az A4 vetélytársa, sok újkori és használt tesztet is néztem róla. Innovációban, fejlettségben van olyan jó mint egy A4 azt mondják, viszont sokban azt mondták hogy a vezetési élmény szinte nulla az A4-hez képest, a Passat inkább céges kocsinak jó hogy el vigyen A-ból B-be de azért tudja azokat amit egy mai autónak kell vagy még többet is.
Mi a véleményetek a B8 generációról? Valóban nem olyan hű de jó vezetni?
Nem is olyan régen használtam egy hónapig egy 2.0 TDI kombit a B8-ból, közepesen felszerelt akkor új (560km volt benne) autót. Mentem vele egy több mint 2x1000km autópályás távot Európában egy fenékkel mindkét irányba, meg használtam városban is eleget.
Olyan, amilyennek lennie kell. 210-re állított tempomattal is csendes és 8-10liter közötti fogyasztást mutatott a computer, nem német szakaszokon 130-150 között elvolt 5-6 liter között megpakolva istenesen.
Az viszont tény és való hogy vezetési élményről nem beszélhetünk. Egy kényelmes, tágas, jól használható, mindenben jó autó, de semmiben nem kiemelkedő, és pontosan ez a lényege a legtöbb VW konszernterméknek.
Nem gondolom hogy az A4 olyan sokkal jobb lenne vezetési élmény terén, persze az S4, RS4 már más tészta, de ha azokat odarakod egy M3 vagy C63 mellé akkor megintcsak kicsit “meh” (igen, vezettem ilyeneket, bár egyikből sem a legújabb generációt).
Pontosan az aminek lennie kell, egy kényelmes jó autó. Annál semmivel nem több vagy kevesebb.
Kinek mi a vezetési élmény...
Ez egy kényelmes utazóautó, nem arra való, hogy a Nürburgringen csapassál vele.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!