Van egy nepper ismerősöm, hordja be az ilyen 5-6 éves Mazdákat, de szinte mind már rohad főleg a sárvédők élei.
Ilyen fiatal autó hogy tud ennyire rohadni? Ha ma már megtudja oldani a korróziógátlást a többi márka a Mazda hogyhogy nem? Vagy ez is a tervezett amortizáció része?
Japán minőség, hazugságokra épít. Pár éve kibukott, hogy a legnagyobb japán fémipari beszállító össze-vissza hamisítgatta az anyagminőségre vonatkozó tanúsítványaikat, semmi közük nem volt a leszállított acéltekercseknek a szabványoshoz. Külön szavuk is van rá: tokusai - kb. azt jelenti, hogy a vevő meg az eladó is tudja, hogy az a megrendelt acél mondjuk közel sem felel meg az igényelt korróziógátló tartalomnak, de inkább leszarják. Persze szoktak a németek vagy amerikaik is csalni, csak még azokban a kultúrákban inkább kapzsiság vagy nemtörődömség a fő ok addig Ázsiában inkább az arcvesztés elkerülése és a gyorsan működő beszállítói láncok fenntartása amiért hamukáznak meg korrupcióba keverednek. Nehéz kifejezni, mert nincs pontos fordítás, de ugyanígy ment csődbe az a japán cég is, amelyik a legnagyobb légzsák gyártó volt és több százmillió autót kellett miattuk visszahívni, már a mindennapjaik részeivé vált a hazudozás és hozzászoktak, hogy akármit mondhatnak a termékük minőségéről.
2022. okt. 5. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 anonim válasza:
Ha japan auto, akkor Toyotaban szabad gondolkodni. A Mazdat felejtsd el.
2022. okt. 5. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
A Skyactive technológia óta nem rohadnak jobban, mint bármi más. Fogalmam sincs, hogy mit látsz amúgy, én ezen mindig szétesek. Most új Mazdám van, de az előtt régi volt, az se rohadt, pedig Skyactive technika előtti volt. De mivel beszélek németül és angolul is, így egymillió fórumon és videó alatti kommenteket is átolvasva, soha, senki nem beszél rozsdás Mazdáról, sehol nem divat ez és sehol nem tudnak róla emberek, senki Mazdája nem rohad. Erre magyar fórum, magyar emberek: "rozsdás Mazda". :D Fogalmam sincs, én nem értem, hogy mi ez. Az egész világon sehol nem rohad a Mazda, de Magyarországon igen.
2022. okt. 5. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 anonim válasza:
@4, aláírom.
Volt a családban eddig 4db.
‘99-es 626, az 10-től 14 éves koráig volt velünk és nem állt garázsban. Eladáskor sem rohadt.
‘04-es Mazda 6, na ez rohadt mint a bűn. Ebben az időszakban ez tényleg nagy gond volt. El is adtuk egy év után, amúgy sem volt egy nagy szám, a 626-ost jobban kedveltük.
‘11-es Mazda 6, ez most is megvan édesanyám használatában, mai napig nulla rozsda, fedett beállóban áll nagyrészt de néha kint is.
‘18-as Mazda 3, még az előző generáció végéből. Ez az enyém. Nem rohad sehol, pedig csak fél éve áll garázsban, előtte kint volt.
2022. okt. 6. 00:32
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 A kérdező kommentje:
#4 Mindenhol rohadnak, több külföldi fórum is van erről, például ez:
Nesze. 10:50-től hallgassátok a kopaszt, és halljátok szavait a rozsdáról: "2008 után már tök jó volt". Köszönöm szépen, nem gondolom hogy bármelyikőtök jobban értene a Mazdákhoz annál akinek az a munkája hogy használt autók tömkelegét nézi át napi szinten.
2022. okt. 6. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 anonim válasza:
@6, igen, volt egy cikk ahol felületi rozsda volt a 3 éves Mazda futóművén, és felkapta a média mert "mazda rohad hahaha". Olyan ez mint a "Béjenvé az megbízhatatlan" meg a "tojota az kimegy a világbó" - önjelölt autószakértők semmit nem érő véleménye. Sajnos a buta ember hangos, az okos meg nem foglalkozik velük - bármilyen autón rossz klímában, sok sót és havat látva lesz 3 év múlva kis barnulás bizonyos helyeken, ami önmagában nem jelent problémát.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!