igen, prémium. És pont olyan, mint az audi,mert kb pont az.
A magyar állami vezetők zöme is ilyent kap.
Igen, az. A D-szegmensbe senki nem gyárt már nem-prémium autókat, mert egyszerűen nem éri meg. Nyilván van még a taxisoknak szánt alapfelszereltség a Superbn meg Insignián is amivel lehet vitatkozni hogy nem az, de ezeken kívül gyakorlatilag csak a Toyota Camry maradt nem-prémium nagy szedán (s az cserébe nem kell a kutyának sem). A Mazda is felhagyott a nem-prémium felső-középkategóriás autókkal, hiszen az új Mazda 6 egyértelműen az, a Peugeot új 508-asa is prémium, a KIA Stinger is. A Ford pedig kaszálta a Mondeót, a Renault a Talismant, a Subaru a Legacyt, a Hyundai az i40-et és a Citroen C5 is eltűnt - s a fentebb emlegetett Passat is el fog hamarosan, csak az Arteon marad.
Superb-ből az eladott példányok többsége Sportline, Laurin & Klement vagy hasonlóan magas felszereltség ami bőven prémiumnak tekinthető, annyira dugig van extrázva - 50-60.000 €-s járművek. Nem a presztízs jelenti a prémiumságot, hanem az ár/érték arány: egészen pontosan a rossz ár/érték arány - a prémium szó jelentése "felár" - vagyis hogy a vásárló hajlandó irreálisan magas felárat fizetni azért, hogy csak egy kicsit legyen jobb az autója. Pl. beikszeli az 500 €-s szőnyegkészletet meg az 1500 €-s felniszettet amiket így 500%-os felárral kap a beszerzési értékhez képest: a Superbnél ezek mind mennek. Egy kommersz autónál már 150-200 %-os felárnál otthagyják a polcon a vevők az ilyen tételeket és inkább megveszik az utángyártott szőnyeget az autós boltban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!