Mito-val kapcsolatos tapasztalatokat varok. Meg eri a velet?
Figyelt kérdés
mert sokan mondjak h ra kell kolteni sokat
Sokat eszik
meg h erteni kell a magahoz a motorhoz mert igen gyakran bele kell nyulkalni
2010. szept. 26. 16:46
1/10 anonim válasza:
kétszer fogsz neki örülni, mikor megveszed, meg mikor eladod
2010. szept. 26. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
3 éve van egy 1999-es Mitom, eddig nem kellett "belenyúlnom" 14.000 km után dugócserét motorszerelő végezte, 35 ezerbe fájt nekem, 2-3 évente megengedhető ennyi ráköltés. Összesen annyit kell érteni hozzá mint más motorokhoz, fékolajat lecserélni, olajat hozzá tölteni, légszűrőt tisztítani, ezeket minden motornál meg kell csinálni. Akkor kéne érteni hozz nagyon, ha tuningolni akarod, sokan tuningolják a Mitokat, mert jó alap 34 ló gyárilag. KQrva jól megy és ducati idomos kismotor jól is néz ki. Ha nincs nyitva a power ( 7500 alatt jársz vele) nem eszik sokat 5 liter nyitott powerrel ( odalépsz neki, vagy 120 felett) akkor megeszik 7 liter körül. Enyém nem volt tuningolva, ezért nem is volt baja, és így is jól ment 160 volt a vége új dugóval.
2010. szept. 26. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Melyik használt sportmotorra nem kel eleinte rákölteni? Ha megveszed, lehet, hogy 10-30 ezret is rá kell költened, na de ennyi erővel alkudhatsz is ennyit az árából. Megmondod hogy pl. 400 ért hirdetett Mito neked 380 at ér, de elvinnéd most, nem sokan mondanak nemet így ősszel. 20 ezred van alapból rákölteni, de lehet, hogy nemkel semmit se jó darabig. Unokatesóm Mitoja 10 évesen lett véve 30.000 km-el semmi baja, 1 éve használja.
2010. szept. 26. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Ha találsz egy megkíméltet ( kívülről látszik, hogy egyben van, szép a fényezése, nem volt tuningolva, nincs benne 50.000 km, jók a gumijai, akkor azzal foglalkoztak, nem kínozták) Új dugósat ne vegyél, kamu. Ha találsz egy jót, magyar papiros, 2000 es évjárat körülit, akkor megéri 300-350 körül szerintem. Én tavaly vettem ősszel, 360ért. Idén nyáron semmit nem kellett belenyúlnom nem néztem de szerintem 4-6 liter körül eszik, de nem is tépem neki őrült módon.
2010. szept. 26. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Amikor én vettem, kuplung lamellát és bowdent kellett cserélnem, megvolt nyúlva a bowdene, a lamella meg elkopott összvisz 15000ft a kettő, de ez kopó alkatrész, más motornál is lehet, szerelőnek adtam 5 sört, és kész. Szerintem nem kel érteni hozzá nagyon. 6000 km-t tettem bele eddig, köszöni szépen jól megvan.
2010. szept. 26. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
Megéri nekem is az van:D
2000-es évjáratú a régi Motikat felejtsd el, nemtom egyáltalán hány éveset akarsz 98 nál fiatalabbak szerintem rendben vannak. Nem kell agyonforgatni és nem lesz baja, főleg arra figyelj, hogy minőségi olajat kapjon, és hidegen ne szúrjad neki. Nem eszik olyan sokat, és nem kell belenyúlni szerintem egyáltalán. 4 év alatt 1 dugócsere 1 gyertya és a többi kopó alkatrész csak jövőre A-ra megyek már, ezen megtanultam úgy érzem.
A 2008-as hamar vesztene az árából, de nem tudom menyi pénzed van... De ez nagyon szép.
Nem tuningoltak, gumijaik jók, képek sokat elárulnak a használójukról, rendben van-e, de ne várd, hogy minden apró kapcsoló karcmentes legyen használt motornál, de attól még hogy használt, és karban volt tartva semmi baja.
2010. szept. 26. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 A kérdező kommentje:
nagyon koszi a valaszokat ezek szerint egy BEST a motor
telleg nagyon jol neznki eros csak nekem a kis figasztas is fontos de hat nem megyek vele annyira gyorsan akk meg eszi a magaet.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!