Az új autókban miért nincsen már normális műszerfal? Miért jó, hogy manuális gombok helyett úgy kell kezelni, mint valami okostelefont?
mert a nyomógombos meg tekerős ótóban a paraszt pár hét alatt megszokja, mi hol van, rutinból be tud állítani mindent vezetés közben, nem vonja el a figyelmét
az új érintőslófäszos dodzsemekben meg a paraszt a kijelzőt bámulja oszt belédrongyol
fuck logic, azbäzmeg
Mert a már modern, de még gombos kezelésű autókat meg azért kritizálták, mert "gomberdő" van a középkonzolon. Lásd pl. J Astra!
Véleményem szerint a kettő egyensúlya az optimális. A klímának, ülésfűtésnek, esetleg a rádiónak legyenek fizikai gombjai, minden másra meg jó az érintőkijelző. Pl a hangulatvilágítás színét vezetés közben jellemzően nem sokan állítgatják, felesleges neki a fizikai dedikált gomb. Továbbá ahogy írják, így a gyártás is egyszerűbb, olcsóbb.
Ami nekem a legtöbb típusban nem tetszik, hogy csak bevágnak középre egy tabletet és nem figyelnek a dizájnra, nem integrálják szépen, főleg az alsóbb kategóriákban. Pedig nem igényelne túl nagy erőforrást, hogy igényesebben megoldják. Tisztelet az egy-két kivételnek.
Hangulatvilágítás megafaxom.. az aztán tényleg feltétlenül szükséges a vezetés élményéhez.
amellett hogy fix balesetveszély a 23.almenüben turkáló baltaarcó anyu miközben te állsz előtte a pirosnál, még okádékul is néz ki ez a rakás "műszerfal" aminek annyi a dizájnja egy 20 milliós szemétben is mintha az ablakpárkányra odaállítok két tabletet.
Mert a parasztnak tetszik ha csillog, meg "modern".
És persze elsősorban sokkal olcsóbb egy érintőképernyő, mint a rendes fizikai gombok, kaocsolók és tekerők.
Az érintős sokkal balesetveszélyesebb, ráadásul éjszaka zavaró is a fénye.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!