Wartburg 353 mennyire volt rohadós és mennyi km-t bírt a motorja az első felújításig?
Két hengerfejezés között megbízható volt... persze azon egy hengerfejtömítés csere fél óra volt egy gyakorlott tulajnak és akinek Wartburgja volt, az gyorsan gyakorlatot is szerzett benne.
Rozsdásodással kapcsolatban nincs infóm. Biztos rohadtak, de nem hinném hogy jobban, mint bármelyik szoci társa.
#2 Ne ferdítsünk, azért abból maradt meg a legtöbb, mert nem 2-3 hengeres kétütemű, mint a Trabant/Wartburg duó. Négyütemű, 4 hengeres, nagyobb űrtartalom révén sokkal tovább releváns maradt és még kiüldözve sem lettek, mint a kétüteműek.
A tuningolási lehetőségekről nem is beszélve, ami nyilván sokaknak nem számít, de sokaknak meg igen, nagyon népszerű rizs volt, ráadásul hátsókerék hajtással, korának BMW-je volt olyan értelemben, hogy leesett az első hó és a fiatalok már mentek is szántani vele. Sőt, manapság is sokan erre használják.
Kb 1997-ben volt egy ismerős, nagy wartburgos volt, valami 1972-es volt az övé. És folyton rohangált vele melózni, telekre, horgászni, rokonokat látogatni, stb.
Mondjuk zabált vagy 10 liter benzint, de tényleg marha gyorsan lehetett cserélni rajta mindent. És vagy 2 forintból.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!