Érdekelne hogy a mazda szívó benzines autói mennyire megbízhatóak és mennyire költséges autótípus!?
Ez így nagyon bő, ahogy első is írta, beszélhetünk öreg autókról is, meg újakról is, hiszen a Mazda továbbra is szívó benzines motorokkal gyárt autókat (az új CX-60 például többek között egy teljesen új fejlesztésű 3 literes szívó sorhat mild hibriddel jön ki, mint prémium közepes méretű SUV).
Nekünk volt eddig három, és mind egytől egyik megbízható volt: MX-3 (1996 1.8), ez az első autóm volt, imádtam és alig volt bármi baja. Aztán 626 (2001 2,5 V6), ez lefogyasztotta a gatyámat is de amúgy nagyon-nagyon szerettem, kényelmes volt, jó hangja volt, kellő erő volt benne, csak sajnos hamar elkezdett rohadni. Most pedig a családi verdánk egy Mazda 6 (2010 2,5), szinte meglepően sportos karakter, hűtéssel volt egy költségesebb gondunk, hangszigetelés kategóriához mérten elég gyenge de ezen kívül az utóbbi 4 évben teljesen stabil.
Meg hát volt egy évig RX-8-as Mazdánk is, végülis az is szívó benzin, dehát azt nem érdemes ide venni. Mondjuk bajunk nem volt vele abban az egy évben, és egy álom volt. :)
A rohadás a nagy ellensége a Mazdáknak, főleg a 2000-es években volt durva a probléma. A technika mindig kiforrott és megbízható volt bennük (kivéve a Wankelt, és hát az új Skyactiv X motorok is eléggé bonyolultak, majd az idő megmondja hogy milyenek).
A skyactive mazda motorok felejtősek, nem kiforrott technika
Soka baj velük, kb 100 ezer kilóméter után tuti a gatyád is rámegy majd a motorfelújításra.
De a sima benzines mazdák jók, a mazda szeret új dolgokkal "kísérletezgetni" anno a wenkler motorjuk sem vált be, a skyactive se váltott a be a reményeket, oké hogy keveset fogyaszt de szar:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!