1.5 dci alapjárat durvaság?
Üdv
Adott egy 1.5dci Renault Mégane 2-es, ami nehezen indul, és miután beindul olyan az alapjárat mint amikor a benzines autóban nem megy egy henger.
Hibakód 1 db van benne, DF025, előfűtő egység hiba, okozhatja -e ez a problémát , vagy ettől nem kéne ezt produkálnia.
Nyomás szabályzó szelepet kitakarítottam, kimértem az ellenállását, azzal nincsen baj, az izzítógyertyák ellenállása is rendben van.
Légtömegmérő okozhat ilyet?
Valószínűleg oda vannak a porlasztócsúcsok, vagy a magasnyomású pumpa, ami erre a motorra eléggé jellemző, főleg ha spórolósan közlekedtek vele, kevés gázolajjal a tankban.
Olvastad ezt a cikket? Pont ezt az 1.5 dci motort említik, hogy problémás.
Hát lehet, elkezdett halódni valamelyik porlasztó.
Résolajméréssel megnézhető, melyik.
Csak lehúzod a visszatérő csöveket, és nézed, mennyi gázolajat enged vissza. Amelyik a legtöbbet, az a hibás.
Cserénél elvileg be kell írni az ECU-ba a sorszámát a porlasztónak.
De azért nézd meg rendesen az izzítókat.
Légtömegmérőtől csak gyengébb a teljesítmény.
Köszönöm a válaszokat mindenkinek!
Megnéztem a résolajat, ahogy tanácsoltad #2-es , 20mp alatt ezek jöttek ki:
1-es henger 12ml
2-es henger 10ml
3-as henger 8ml
4-es henger 1ml
Majd jött az isteni szikra is, járó motornál egyessével lehúztam a csatlakozókat a porlasztókról, mindegyiknél sokkal sokkal durvább lett a motor járása, kivéve a 4-es hengernél, ott mintha nem is történt volna semmi.
Ezek alapján szerintem kijelenthető hogy a 4-es henger porlasztója ment tönkre
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!