Van egy 98-as Toyota Corolla aminek a futóműve meleg és száraz időben kopog, de esős, hűvösebb időben nem. Nem értem miért? Esetleg a szilentek miatt?
Szerintem, ha egyenként nekiállsz kicserélni a futómű alkatrészeket, lassabban és drágábban jutsz eredményre, mintha egy szakember fél óra alatt rendbe teszi. (igaz egész óra díját kéri, de még így is olcsóbb lesz)
Ezt mondom úgy, hogy a "szakemberekkel" szélsőségesen rossz tapasztalataim vannak.
Az eljárás:
Fogod alámászol az autónak (akna, emelő) úgy, hogy az autó a kerekein áll. Megnézel minden rögzítési pontot, szilentet, hogy a helyén van-e, nem repedezett, keményedett-e meg. (én sokat járok az autóval, mégis volt, hogy kikeményedett egy szilent és nem kirepedezett). Ha már ott vagy ellenőrzöd a porvédőket is.
Az autót felemeled, hogy a kerekei lógjanak és megismétled az átnézést.
Én nem biztos, hogy minden esetben el tudnám dönteni egy-egy kötésről, hogy megfelelő-e.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!