Emiatt lehetséges ez?
Kicsit hosszú lesz.. Tavaly októberben vettem egy 2001es 1,9 PD TDI 130 lovas Volkswagen Passatot ( 5.5 ). Amikor hozzám került másnap jelezte, hogy elfolyt a hűtőfolyadék.. Kérte az autó. Töltöttem természetesen bele. Felhívtam akitől vettem, hogy mégis mizu.. Mondta, hogy mivel nem rég volt vezérlés csere lehet még levegős a rendszer pár nap és jó lesz. Ez ment nem is tudom pár napig. Mindig volt nálam vagy 2-3 üveg desztillált víz és töltögetem utána. Majd olyan 90-120 km/H között elkezdett tiltogatni.. Vészprogramba dobni magát.. Mondom ez nagyszerű. Kértem időpontot a szerelőhöz. Majd megállapította, hogy kezdődő hengerfejes az autó. Felhívtam az eladót, hogy megköszönjem neki azt, hogy egy hengerfejes autót adott el. Nyilván az volt a válasza, hogy nála még jó volt.. Mivel ilyen bajok jöttek elő nálam a kezdeteknél nem használtam szóval biztosan én tettem rottyra kb 5-10km alatt. Nem is ez a lényeg. Van rá írva egy szolid program kb 180 lóig fel van húzva. Nagyon szépen húzott, volt erő az autóban. Egészen addig amíg nem dobta le magát vészüzemmódba. Na, hogy hozzám került elkezdtem rendbehozni. Teljes hengerfej felújítás, olaj + szűrők csere, motortartó bak csere, féltengely csukló csere, turbó tisztítás, majd turbó csere, cooler csövek csere, intercooler csere, N75 szelep csere, vákumcsövek csere. Hirtelen azthiszem ennyi. És most ott tartunk, hogy az autó erőtlen nem úgy húz mint a kezdetekben. Ez lehet amiatt, mert a szar rendszerhez lett megírva a chiptuning és, hogy most ennyi minden cserélve lett, normális értéket produkál borult a szar rendszerhez igazított chip? Annyi a pozitívum, hogy már nem kéri a hűtővizet, de még mindig van, hogy néha vészüzemmódba dobja magát. Szerencsére ritkán. Turbó nyomás elég későn jön meg. A diag 1es, 2es, 3as, 4es hengernél befecskendezést dobja ki hibának. Tandem szivattyú? PD elem? Valakinek bármi tipp mi okozhatja ezt a " lebutulást "? Plusz úgy veszem észre mintha többet fogyasztana.
Köszönöm, hogy elolvastad! Ha tudsz bármi érdemi válasszal, ötlettel segíteni akkor 2x köszi!
Annyit hozzátennék az előzőhöz, hogy egyáltalán nem kormol. A többire inkább nem reagálnék. Ez nem segítség ha így ha úgy lett volna. Adott ez a probléma ezt kell megoldani.. nem utólag okoskodni. Nyilván nem az volt a célom, hogy egy szart vegyek meg..
Azt kifelejtettem, hogy hengerfej felújításkor PD kábelköteg is cserélve lett.
Pedig a lényeg az lett volna, hogy sarkon fordulsz és otthagyod ezt a hulladékot.
Mármint azért hulladék mert hozzányúltak, amúgy kiváló motor az 1.9 PDTDI.
Dehogy kell itt motorteret cserélni. Nettó hülyeség.
Diagolni kell szépen sorjában. Alakiságot mértetek a hengerfuratokban mikor le lett véve a hengerfej?
Egy komplex géprendszert hozzáértés nélkül szétberhelnek - utána meg elvárják, hogy jól működjön. Nem értem, hogy mi a kérdés?
Egy szériaautó motorja már alapból minimalisztikus mechanikai kialakítással bír a teljesítményéhez képest. Erre ráforszírozni a vezérlés összebarmolásával = totálkár!
" Teljes hengerfej felújítás, olaj + szűrők csere, motortartó bak csere, féltengely csukló csere, turbó tisztítás, majd turbó csere, cooler csövek csere, intercooler csere, N75 szelep csere, vákumcsövek csere. "
Itt bármit ellehet szúrni és kész a baj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!