Kettőstömegű lendkerék hibája okozhatja az alábbi jelenségeket?
- autó később reagál a gáz adására
- magasabb fordulaton kezd el húzni ( 2ezer környékén jön meg az " erő " )
- mintha minimálisan rezonálna az utastér
- random időközönként vészüzemmódba dobja magát, letilt
- nehezebben veszi a 2-est ( erőteljesebben lehet sebességbe tenni, de nem mindig)
Alany egy 2001es évjáratú 1,9 PD TDI Volkswagen Passat kb 390ezer kilométerrel. Szépen indul, alapjárat egyenletes, nem kormol.
Kizart hogy a leirtak a lendkerek miatt lennenek. A szinkrongyuruk nyilvan kivannak ha nehezen veszi az egyik sebesseget, a minimalis, meg szerinted is csak 'mintha' rezonalas siman lehet sz.r lengescsillapitotol vagy gumitol.
El kell vinni rendes szervizbe ahol kiolvassak a hibakodokat, nem latatlanban vajakolni hogy huuuu vaaajoooon mi lehet?
1001 oka lehet ezeknek.
- nehezebben veszi a 2-est ( erőteljesebben lehet sebességbe tenni, de nem mindig)
valto pl.
Biztos, hogy nem. Ez leginkább valamilyen turbó- vagy befecskendezési hibának tűnik. De látatlanban tippelgetni semmi értelme.
A 2-est valószínűleg kopott váltó (szinkrongyűrű) miatt veszi nehezen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!