Kicsi a csomagtartó, 2 felnőtt fér el benne kényelmesen. Ezt leszámítva pont olyan, mint egy megszokott családi autó.
A jól ismert MQB platform, ebből van a golf, octavia, A3-A4, leon. Műszakilag semmi extra, szóval nem egetverőek az alkatrész árak.
Hát ha kicsi a csomagtartó és csak 2 embernek kényelmes akkor az nem családi autó, inkább egy divat autó.
De attól még lehet hogy jó.
Én egy Audi S1-el járok napi szinten, teljesen élhető autó.
Lényegében a TTS-ben is ugyanaz a 2 literes TFSI motor van mint az enyémbe, csak egy picit jobban fel van húzva.
Mondjuk nem tudom melyik TTS-re gondolsz, mert azért a 2012 utáni 3. generációs 2 literes TFSI motorok megbízhatóbbak, mint az első 2 generáció.
Az 5-ös Golfban lévő első generáció, pl rengeteg típushibától szendvedett.
A nagyrészét a második generációra javították, a harmadik generációtól, meg már szinte problémamentes. Talán a kokszosodás még fennállhat, de aki ilyen autót vesz, az szerintem meghúzatja időnként rendesen, különben értelmetlen.
Már az S1-em is kihasználhatatlan közúton, a súly lóerő arány és az összkerékre küldött nyomaték miatt.
De nem is ez a lényeg, hanem, a gyorsulás, meg a meglepődés az emberektől, mikor üvölt a 4 kipufogó. Bár a TT eleve sportautó ott nincs meg a sleeper faktor.
Nyilván én se így értettem, hanem ha rendbe van rakva a kocsi akkor elkerülhető.
Lehet első körben kell neki egy alapos dióhéjas tisztítás, de onnantól lehet erre figyelni szerintem, meg mondom 3. gen nem is annyira kényes már mint az első 2 generációs EA888-as motorok.
Még egy gondolat!
Mielőtt belevágsz tudd, hogy az Audi S és RS szériái nagyon kényesek az üzemanyagra. Ez az előbb nem jutott az eszembe.
Magyarul Premium 100-as üzemanyagot kell tankolni bele, ha nem akarod szétcseszni a motort.
Most nincs előttem a kézikönyv, de valami ilyesmi van benne, hogy lehet bele, 95-öst tankolni, ha nincs más, de ilyenkor vész üzemmódba kapcsol az autó, visszaveszi a teljesítményt, és hosszútávon károsodik a motor, tehát kúttol kútig szabad csak ilyet beletenni.
Szóval azt is kalkuláld bele, hogy átlag 10 literes fogyasztással belefér neked a 100-asnak a felára literenként.
Ja meg mégegy, az S és RS szériák limitáltak, nem biztos, hogy fogsz a bárdinál meg a unixnál alakatrészt kapni hozzá (nem a fékre meg olajra gondolok). Bár a TTS egy gyakoribb tipus mint az enyém, de nekem pl tavaly a szerelőm Németországból hozatott be kettőstömegűt hozzá, mert még a hazai Audi márkaszerviznek se volt hozzá alkatrésze, annyira kis a darabszám belőle.
Ebből kifolyólag pl nekem kb 3 hétig állt az autóm a műhelybe.
Figyu, lehet, te így jártál, én meg tapasztalatból mondom...
Az M3-as BMW-kból is van 6 generáció, lehet májer volt az eladó, mert M3-ast csak képről látott, különben nem egy bolti eladó lenne.
Megnézném ha kérnék tőle akár egy E90-hez netán egy E36-hoz alkatrészt leemelné a polcról... Vicc kategória!
"még a hazai Audi márkaszerviznek se volt hozzá alkatrésze"
EZ miért olyan meglepő?! Egy márkaszerviznek az adott márkából minden típus, minden generáció, minden motorváltozatához kötelező lenne akár több darabos raktárkészletet tartania?!
Még egy Opel Astrához sincs ott minden sokszor a polcon. Az első lépés, hogy rendelni kell. Nem ritkán a német raktárból. Ha valami ritkább extráról van szó akkor meg főleg.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!