A Trabant motort meglehet "főzni" azzal, ha folyamatosan járatjuk alapjáraton, vagy ez semmit nem jelent? (A többi lentebb.)
Minden belsőégésű motort meg lehet főzni azzal, ha elégtelen a motor hűtése.
A trabant kéthengeres kétütemű motorja viszonylag nehezen fő meg, a működési elve miatt, ugyanis a forgattyús házba beszívott friss keverék minden motor fordulatnál hideg levegővel átöblíti.
Ezen túl direktbe kötött ventilátor hűti folyamatosan kívülről a motorblokkot.
A Trabantok fénykorukban sem úgy működtek, hogy karbantartás nélkül süvítettek az utakon... ha valamit szerelni, bütykölni kellett rajta, azt akár az út szélén állva is megtették a hozzáártők.
Akkoriban pedig sokan megtanulták szerelni, mert az kötelező tartozéka volt az autózásnak.
Ezt azért írtam, mert a leírásból is kiderül, hogy valamit "bütykölni"kellene, ha csak szivatóval működik. Nyílván az sem mellékes, hogy sokéves matuzsálem, amit bem örök létre terveztek, és ma már nem is értenek hozzá annyian, mint a '80-as évek elején.
Megfőzni nem lehet csak tönkre tenni esetleg.
Tudnod kellene hogy mi az a megfőzés !!!
Főtengely szimering hiba is lehet. Besütni nem lehet alapjáraton.
Évekig használtunk Trabant motort egy szivattyú meghajtására aknában és gond nélkül működött.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!