Füstöl kéken mi lehet a gond? Többi lennt! E46 n42b18a 1.8
A gép solenoid szelepet ír hibának az állítja a szelepeket attól fustolhet? Vagy kizárásos alapon szelepszarszimering vagy olajlehuzo?
Pénteken veszem meg hozzá és ki is cserélem de kivancsi vagyok mi lehet..
Olyankor jelentkezik ha nagyobb gazt adok vagy sokat all alapjaraton es elindulok.
Ugyan ez a motorom van,ez egy legendás motor.
Legendásan szar a többség részére.
Első körben cseréld ki a szelepszár szimeringeket hidd el nagyban javulni fog és nem 500k.
5/5 igen most viszem szervizbe es 295.000ft lesz a szerviz.
A szelepszar szimering csere es sikolas tomites,osszes tomites csere.
Ha szelepvezetot kell cserelni az 80 es ij hengerfejcsavarok is kerulnek bele ugyhogy jo lesz :) igy is megy meg jo csak nekem lomha kicsit.
Egyébként nem kell levenni a hengerfőt a szimering cseréhez.
Kiskunfélegyházán van szerelő csak BMW-vel foglalkoznak,nagyon profik,kultúrált tiszta környezet és mindent látsz hogy mit csinálnak a vassal.
Be kell jelentkezned,elmodod a problémát adnak egy időpontot és elviszed.
A szimering és ha kell vezérlés csere akár meg is várható max reggel viszed és du 3-4 körül kész ja és ez a mutatvány 300-330 körül megvan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!