Jawa mustang blokk??
van egy jawa mustangom 4 lóerős gondoltam csrélni egy 60cc blokkra amit aztán felfúrni 70-80 ra. vagy van hozzá eleve 80 cc tuningblokk?? ha nem akkor 60cct meddig lehet felfúrni?? kellene hozzá új karbi?? ha igen milyen kompatibilis vele? ( 60 as blokkhoz még a gyári karbi való)
előre is köszönöm)
Mégis minek teljesen tönkre tenni azt ami gyárilag pont úgy jó ahogy van.
Ráadásul te semmit nem értesz hozzá és így mindent megcsináltatni sokba kerül és nem hozza vissz azt soha.
Nem beszélve arról hogy ha csak egy picit elvan szúrva még rosszabb lesz mint volt.
4 lóeős... volt, új korában kb. 50 évvel ezelőtt.
Hagyd békén, elcseszett egy konstrukció az olajban futó parafás kuplungjával, már a 4 lóerővel is nehezen boldogul melegen.
Nem érdemes alakítgatni, mert csak szarabb lesz, többet fog enni. Így sem egy fogyasztásbajnok, 60-as tempónál már elkéri a háomfelet, és az a recsegő, kerregő hang...
Még boldog kamasz koromban sem volt nagy szám. Csak a lábváltó és a három sebességfokozat miatt került be a degédmotoros téplálékláncban a Rigák, Verhovinák, Komarok fölé, és valahova a Szimók alá. A gyári állapotú lefojtott S51N-nél egy kicsit talán még jobban is ment, de a Simson egy finom műszer volt ehhez a csehszlovák foshoz képest.
#5 Valami burkolt robogóféléjük volt ezzel a mechanikával (megtévesztésig Schwalbe jellegű, csak az a vízszintes henger ne lett volna...), abból lett ez. A fojtás pedig a szívócsonk felső végén volt, az amúgy négyzetes keresztmetszetű szívócsonk felső része le volt szűkítve, csak egy kb. 20-es furat volt benne.
Ha az ember ezt kireszelte, a súbertűt a legfelső állásba tette, akkor még ment is valahogy. De az a nevetséges, a karburátor tankönyvi ábrájára emlékeztető porlasztó csodát nem tudott tenni, 60-65 volt a vége, cserébe volt hogy elkérte a négyésfelet. Amennyiből egy mai 250-es tartja a 100-as tempót.
Egyik nagy előnye volt a nagy hátsó lánckerék, és a nagyon rövid egyes fokozat, dimbes-dombos terepen jó szolgálatot tett.
De rég volt. Addig használtam, ameddig a bukósisak kötelező nem lett... tornacsukában, sortban, pólóban, szóval abszolút önveszélyes módon használtam kis taknyosként.
55-60 ccm Ezután blokkot is marni kell, de mustanghoz nem kapni 70ccm-es hengert, legalábbis idehaza.
És igen jól írta valaki hogy a kuplungjuk már a gyári teljesítményt is alig volt jó...
6# Jawa Ideál, Jawa 20-as
Bármely tuningnak főleg ha rendesen belenyul az ember az a hátránya hogy majdnem az egész motort ki kell cserélni a végére. Nagyobb sebességhez illő jó fék. Mustang első telója csak dörzsteló. Magát a vázát is erre a sebességre tervezték.
Ha erősebb motort akarsz akkor vegyél erősebb motort.
Mondom ezt ugy hogy van itthon kb 10 kis jawa-m...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!