Simson alternatíva?
Csak mert ott hallottam a maga idejében, hogy “simó”.
A lepontozóbarmok meg nyálazzák meg az úritököm.
Hát, amik vannak azok főleg endurók (pl Derbi Senda vagy Aprilia RX50 - azonos technika), vagy az Aprilia RS50 ami meg gyorsaságinak néz ki, de arra én fixen rá nem ülnék mert nevetséges jelenség a gyorsaságis kinézet a repedtfazék ötvenes hanggal :D
Szomorú hogy a Simsonos korszaknak vége, én még pont akkor lettem 14 és tettem le az AM jogsit amikor 30-40 ezrekért ronda de működő Simson volt bőven a piacon. Az enyémet egy karton sörért meg egy doboz cigiért vettem egy helybéli bácsitól, az évek során először lerúgtam ahogy szokás volt, aztán ahogy kezdtek a németek rákapni felújítottam, 2 éve ment el 350 ezerért. Beszarás.
Hát... Én is sokat kerestem, mi válthatná ki a Simsont, de a végén az lett, hogy elengedtem a "rendes" sebváltót, meg a fílinget, és elkezdtem a robogók között keresgélni. Egy teljesen gyári, 1998-as, Minarelli blokkos Aprilia Scarabeot hajtok 3. éve. Negyedannyit nem szereltem, mint a Simsont, évi kb. 6000 kilométert megy. Nem kell agyalni a helyes keverési arányon, nem kell félni a motorféktől, utazósebességben tud annyit, amennyit a Simson összesen. Ezzel együtt újabb, műanyag, semmiféle "Born to be wild" nincs benne. Eszköz. A retró formája meg a megbízhatósága (na meg a 16-os kerekek) miatt azért szerethető, de egyáltalán nem olyan tökös, mint a Simson volt. Jól használható egyébként, 110+-os habtestemet is simán viszi. Egy dobozzal jól is pakolható.
Szóval ha használni kell, és nem hobbinak, akkor sajnos eléggé szűk az 50-es paletta. Ha meg tudsz barátkozni a műanyaggal meg a CVT váltóval, én néznék egy nagykerekű robogót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!