Számít az, hogy milyen akksit teszek az autóba? Opel Astra F.
Akármekkora kapacitásút belerakhatsz, nem okoz gondot.
A lényeg, hogy fizikailag beférjen és a polaritása megegyezzen.
Rendeld neten, kistelepülésre is kiszállítják.
Ha szabad kérdeznem, miért erősebb egy akksi a másiknál, ha kapacitásról van szó csak, másról nem lehet úgy se, már paraméterről?
Nekem is a kocsiban azt hiszem 65-ös van, de ha beférne nagyobb és beletenném, mi értelme lenne? Van aki a nem-indulás ellenszereként, még ha egyébként baja nincs tényleg, beletesz egy nagyobbat és voila indul a kocsi...
Most a kapacitással mi összefüggése van?
Ezt azért kérdem, mert nem okoskodok, csak érdekel hogy tudjam ezt az információt is. Bocs a fél-offért.
Egy gyárilag belerakott xAh akku a célszerű minimum.
Most tekintsünk el attól, hogy a gyári, Isten tudja miért jóval tovább bírja,mint amit majd beleraksz.
Rendben lévő töltés, soha nem 0-ra merités mellett az évek múlásával gyengül az akkumulátor (indítóképesség is természetesen).
Aztán eljön az az idő(járás), amikor már erőlködik csak, mert eltelt 3-4-5 év, hogy reggel nem indít, csak nyög.
Na ilyenkor jöhet jól az 1 számmal (ca. 10-15Ah-val)erősebb akku), ami szintén hasonló módon gyengül, de magasabbról indul és akkor még van benne annyi szufla, hogy vele el fog indulni.
+1 telet lehet vele általában nyerni...
A nagyobb kapacitással (Ah) általában a maximális indítóáram (A) is nagyobb.
Ezen kívül azért is jobb a nagyobb, mert ha rossz a töltésed vagy úgy felejted a fényszórót, akkor tovább kibírja, illetve az öregedéssel járó kapacitáscsökkenést is jobban bírja.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!