1.9 PDTDI töltőnyomás negatív eltérés?
Adott egy Audi A4, 2004-2005 körüli, 1.9 PDTDI, fejből sajnos motorkódot nem tudok. Magasabb fordulatszámon eldobja a nyomást, hogy vészüzemmódba áll-e azt nem tudom, írni nem ír semmit, még a check engine sem jelenik meg, de nyilván semmi erő, lehet nem vészüzemmód, csak turbó nélkül ennyit tud, nem tudom megmondani. Hibakódot viszont dob, töltőnyomás negatív eltérést ír.
Át lettek nézve a vákuumcsövek és a tandempumpán a vákuumcső csatlakozója lóg. Nyilván ez probléma és rögtön azt hittem ez a baj, viszont ez a cső ugye a fékrásegítő dobba csatlakozik és legjobb tudomásom szerint ha itt veszik el a vákuum, akkor a féknek is fel kellene keményednie, de ilyen probléma nincs, szóval nekem gyanús, hogy a lógás ellenére nem ott veszít nyomást.
Ettől függetlenül kicseréltetjük azt is, mert ez így nem maradhat, a kérdésem csak az, hogy a fék normális működése ellenére okozhatja az a lógás a turbó problémáját és a csere megoldja, vagy azt más okozza és keresgéljek tovább?
#1 Nem csúszott le cső sehonnan. Lehet rosszul fogalmaztam.
Van ugye a tandempumpa, van 3 csőcsatlakozása. Ezek közül az egyik a vákuum. Az ide csatlakoztatott cső másik vége megy a fékrásegítő dobra, illetve egy elágazás fut le a turbóhoz. Na és konkrétan ez a csőcsatlakozás a tandempumpán lóg. Állítólag típusbetegség, mert sajtolva van és egy idő után kikopik a fészek, felújított verziókban már egy menetes céggel hajtják be azt a csőcsatlakozót a pumpába. A cső rá van dugva, csak feltételezhető, hogy a csatlakozó tövében elereszti a nyomást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!