Gyűrűnél engedte az olajat vagy csak a szimeringnél?
Figyelt kérdés
A főtengely szimeringnél szinte folyt az olaj,illetve a végsebességet azt elérte és a 0-100 is a gyári értéket hozta. A szelepszár szimeringnél engedte mert olajos volt a szelepszár. A dugattyú az úgy állt a hengerbe mint katiba a gyerek kottyanása nem volt. Az olajlehúzó gyűrű is tiszta nincs rajta olajsár, lerakódás.2022. aug. 1. 23:37
1/2 anonim válasza:
Mi köze a szimmeringnek a végsebesség és a dugatyú gyűrűhöz és mi a kérdés?
Nagyon össze kavarod a dolgokat.
2/2 anonim válasza:
Valószínű csak a szimering kopott, van ilyen.
A gyűrűk kopottságát úgy nézed meg a hengerben, hogy beletolod pl 10mm-re felülről, és megméred a végek közötti hézagot.
De ugyanúgy kell visszatenni a gyűrűket, ahogy voltak, volt, hogy valaki átforgatva rakta vissza, összevissza, és nagyon ette az olajat utána.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!