Sikeresek lesznek-e a kisebb teljesítményű szívómotoros autók a hazai piacon?
83 LE,90 Nm,szívóbenzines.Most a VW csoport palettájában lesz elérhető.
Az ár mindent visz?





21/Azt azért nem lehet elmondani,hogy mindenki szívót szeretne-e,mert ez így azért nem általánosítható.
A turbó vitathatatlan előnyei mellett,valószinüleg a hosszú távú használat lehet a legnegyobb probléma,bár erre a szakma eddig eléggé megnyugtató válaszokat adott,és a szervizek sem tettek utalásokat komoly problémákra ezzel kapcsolatban.
Azt általánosságban ajánlják,hogy a turbóknál a 1000cm3/100 LE fölé nem tanácsos menni a várható motorélettartam csökkenés miatt.
A fenti próbálkozás,ami a kérdésbe szerepelt,talán valamiféle hiánypótlás a gazdaságosság,és azoknak szólhat akik a városban fogják az autót használni,de az elektromos autózást megfizetni nem tudják,vagy idegenkedik tőle.





#21 "Ez a nyomaték valami tragikus"
Oké de melyik részét nem érted annak, hogy városi kisautó? Minek akarsz nyomatékot városba? Hogy legyorsuld a biciklist? Hogy 0.2 másodperccel hamarabb érj oda a 300 méterre lévő piroshoz? Városban értelmes ember nem használja ki a nyomatékot, akármennyi van belőle, hanem próbál elkapni egy zöldhullámot, ami meg úgy van bekalibrálva, hogy finom gyorsítással, maximum 50 km/h-val számolnak.
Amúgy meg ez egyáltalán nem újkeletű dolog, az EA211 platformon már vagy 10 éve létezik a Volkswagen csoportban 1 literes motor, a korábbiak 60-70 lóerőt tudtak és 95Nm nyomatékot. Ez amiről most beszélünk, az nem egy új motor, csak egy fejlesztés. VW Polo/up, Skoda Fabia/Citigo, Seat Ibiza/Mii, ebben a 6 autóban eddig is benne voltak ezek az 1.0 szívók.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!