Tihy44 kérdése:
Folyton ragadott le a turbó az autónál, és emiatt nem tudott rendes nyomást generálni. Kitakarítottam a turbót(leszedtem és úgy) (audi a4 b6 1.9 130hp 2001), minden szuperül ment 1 hétig, utána kezdte megint a jeleket hogy ragad le. Mitől?
Figyelt kérdés
Mi lehet az oka hogy ennyire hamar újra el kezdett leragadni? Minden szükséges infót megadok ami esetleg még szükséges. Előre is köszönöm!2022. júl. 11. 00:03
1/8 anonim válasza:
Mert minek veszel ilyen gázolajos fostömlőt? :D
2/8 anonim válasza:
#1 te mivel jársz? Busz vagy bicikli? :D
3/8 anonim válasza:
Sose ragad le a turbó, ez egy baromság.
Mitől ragadna vagy hogy ?
4/8 anonim válasza:
De, le tud ragadni.
Pl nincs elég olajnyomás, eldugult az olajzócső, lóg a turbó csapágya, és már darálja be magát a házába.
Újra kéne csapágyazni a turbót, meg megnézni a főtengely csapágyait, mennyire vannak szétkopva.
5/8 anonim válasza:
4. Ha tudnád hogy hogyan működik egy turbó nem írnál ilyet.
Mert lehet csapágyas vagy eltörik benne valami, de akkor nem javul meg legközelebb!!
Legalább olvasd el a kérdést !!!
6/8 anonim válasza:
#2 van 3 autóm, de egyik sem ilyen csühögő, mind benzinnel megy, és nem ragad le a turbo abban sem amelyikben van. ;)
7/8 3 napos mákos lecsó válasza:
A geometria szokott leragadni srácok, nem a tengely szorul meg.
Turbó felújítás, új csúcsok és adagoló felújítás a megoldás.
8/8 anonim válasza:
Megnézném a benzines *"" dombod mit tud..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!