Szerintetek elfog kelni az az F astra, ami 3misiért hirdetnek?





Ez kb. úgy néz ki mint a frissen németből importált autó, amit nagyon szépen kivikszoltak, és csöpög a szilikontól.
Ilyen a szalon állapot? Nekem akkor nem kellett volna már korában se. Egyáltalán nincs új autó hatása, sokkal inkább a már említett szilikonozás / viaszolás...
Jó lenne tudni, magyar-e az autó egyáltalán.





"Az 1.7-es Isuzu dízelmotorokról elég jókat lehet még hallani, de igazából magának az autónak már nincs akkora értéke."
Aki önmagában ehhez a blokkhoz ragaszkodik, nem muszáj ennyire öreg autót venni. Tekintve, hogy nagyon sokáig volt gyártásban és folyamatosan fejlesztgették ezt a motort. Veszel pl egy J Astrát, ami mai szemmel is már modernnek mondható. Komfortban, szolgáltatásokban pedig egy űrhajó az F-hez képest. Vagy veszel egy H-t ugyanezzel a motorral. Még nincs benne DPF, de már nem is lomha dög a változó geós turbóval, CR-rendszerrel.





A értéket soha nem a kor adta, ennyire ne legyetek ignoránsak. Akkor ennyi erővel ha valaki feltesz valami gyűjtői T-Modellt, akkor az csak 50 ezret ér, mert 100 éves?
Az az Astra nem ér 3 milliót, ezzel egyetértek. De 2-t simán. És még ha adunk neki 5-10 évet, akkor 3 milliót is fog (mai árfolyamon számolva). Az autópiac soha nem úgy működött, hogy minél öregebb annál olcsóbb, sőt... egy bizonyos pontig persze esik az ára, aztán az OT kor környékén, amibe az F Astra most kezd belépni, felszökik megint az áruk. Az pedig hogy tucatautó, szintén nem ront ezen, sőt... tucatautók, fillérekért árulják, rövidesen az összes a roncstelepen lesz, az ehhez hasonló példányok pedig igazi ritkaságnak fognak számítani. Ritkaság = drága.
Mondom, 5-10 év. Már most is megér 2 milliót egy fanatikusnak, de idővel a 3 millió is teljesen reális ár lesz érte.





"Az az Astra nem ér 3 milliót, ezzel egyetértek. De 2-t simán. És még ha adunk neki 5-10 évet, akkor 3 milliót is fog (mai árfolyamon számolva)."
Hasonlóan 40-50 éves Trabantot 14 ezer km-rel ki vesz meg 3 millióért, csak, mert öreg és jó állapotban van? Aki normális, az tuti lealkudja legalább a felére.










Ez az autó nem ér 3 milliót, még akkor sem, ha 14 ezer van benne, az meg szerintem pláne nem egy jó dolog. Alig mentek vele, szerintem sokat is állt benne az olaj meg az üzemanyag, lehet ez az öreg bácsis történet, amikor le volt rakva az istállóba a kocsi, aztán egyszer csak régészek rátaláltak.
Most ezt csak beszélgetés szintjén mondom, mert egy hülye biztosan lesz, aki megveszi ennyiért is.





"szerintem sokat is állt benne az olaj meg az üzemanyag"
Na és? Miért lesz ez rossz az autónak? Le kell engedni belőle mindkettőt, új szűrők, feltölteni frissel, mehet. Esetleg ha valaki annyira fél egy ilyentől, akkor belenyomni egy flakon adalékot mindkettőbe, bár személy szerint én nem ajánlom azokat, mert benzinből a 100-as simán kipucolja a rendszert, nem kell hozzá külön adalék, az olajba meg nem öntögetek mindenféle szart.





"...személy szerint én nem ajánlom azokat, mert benzinből a 100-as simán kipucolja a rendszert, nem kell hozzá külön adalék, az olajba meg nem öntögetek mindenféle szart."
Ezt fel kellene írni valahová a falra, hogy mindenki lássa.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!