Ködlámpa, nappali menetfényként?
Amellett, amit #2 ír, vizsgán instant bukó. Én a helyedben keresnék másik szerelőt.
A távolságit (reflektort) nem tudod úgy "bekódoltatni", hogy gyengébben világítson, egyébként is teljesen más az optikája, mint egy nappali menetfénynek vagy tompítottnak.
Egyébként jobban jársz, ha kapcsolsz egy tompítottat, a fogyasztása nem számottevően nagyobb (üzemanyagban), viszont látszol hátulról is.
Én inkább másik irányból közelítem meg: minek kell ezt erőltetni azokon a kocsikon amikbe a gyár nem szerelte be? Vagy kapcsold állandóra a tompítottat vagy engedd el a dolgot. Ha nappal jó látási viszonyok között akarod használni hidd el nem ezen fog múlni. Rossz látási viszonyok mellett meg egyébként is bekapcsolnád a rendes lámpát. Ezzel az emberek már be vannak hülyítve rendesen.
Egyébként ezt sem a rendőrök sem a vizsgáztatók nem fogadják el de mivel úgyis átmegy minden a vizsgán ebben az országban így teljesen mindegy mit csinálsz.
A ködlampat felejtsd el, annak ködlampa a neve. Az pont olyankor kene, amikor elvileg a nappalifény tutira nem éghet...
Vegyél rá kiegészítő ledes akarmit.
Vagy csak valaki benézett valamit... és azt hitte hogy a ködlámpa a RL.
Volt régebben az Osramnak egy olyan lámpája, ami ködfényszóró és nappali menetfény is volt egyben. De nem egy fényorással, hanem kettővel, kétféle vetítési képpel (és mindkét E-jelzéssel). Feltűnésre vágyóknak az irányjelzőre is rákötve kanyafényként használta a ködfényszórót.
Mk5 gti-m van.
Nappal,ha nem kapcsolok tompítottat,magátol kapcsol be a ködlámpa.Engem idegesít.😃
(Bár mindig, kivétel nélkül feltolom a tompítottat,akkor természetesen lekapcsol)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!