Miért világít? Derbi Senda
A hengefej tetején van a hömérsékletérzékelője, egy sima on-off kapcsoló, valszíűleg ez lett záraltos.
Nekem is ez cserés, mert letört a vezeték forrsztása, és ha testre teszem, akkor világít a visszajelő lámpája.
Gondolom neked is tűzősarus a vezetéke. Huzd szét, és ha akkor nem csinálja, akkor az a baja.
ha fehéren füstöl az azt jelenti hogy víz kerül a hengerbe és ennek a gőze a füst
leggyakrabban hengerfej tömítés a baj, szóval igen egy próbát megér kicserélni, ez kis tétel és otthon is meglehet csinálni
Ha a vízpumpa felújítása után is fogy a vized akkor igen. Lehet az érzékelő is azért jelez, mert túl forró a hengerfejben a víz. A fényerő meg attól is változhat, hogy nagyobb fordulaton jobban tölt a generátor, ugye a fényszóród is ilyenkor jobban világít. Bár érdekes ezeknek az elektronikája, mert ha nincs rajta az akku, akkor full megvan bolondulva az én kilométerórám, pl álló helyzetben is sebességet mutat a fordulatszám függvényében, ahogy a visszajelzők is össze-visssza világítanak. Igaz nekem Apriliám van, de ugyenez a D50B blokk. A vízpumpában dupla szimering van, és ha ezek megadják magukat, akkor folyik azon a furaton a víz. Lehet egy olajcsere is szükséges lesz ha a belső is odavan már.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!