Fékezésnél egy picit jobbra húz az autóm. Hogyan deríthetném ki, hogy melyik keréknél rossz?
Sajnos a közelben amelyik szervíznél van fékpad, az egyik se vállalja, mert mind műszakiztat.
Jobb oldara húz el fékezésnél.
Az első fékeket már néztem, azok egyenletesen kopottak a betétek, tárcsák, nem látok rajta semmi szokatlant. A hátsó fék (dob) okozhat ilyen hibát?
Egyébkét 15.000km-el ezelőtt kapott új tárcsát, betéteket, hátul új fékpofákat, munkahengereket(szervízben)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Pedig az elsők miatt húz félre.
SZedd le takarítsd ki és esetleg lekell légteleníteni, akkor már jónak kell lenni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
valószínűleg bal első
egyenletes kopás nem sokat jelent, mert gondolom nem többszáz kilométerrel ezelőtt jelentkezett a hiba
szerintem a vezetőcsap berozsdásodott. Ki kell szedni, letisztítani, bezsírozni és jó lesz.
Egyébként, ha balos ilyen, esélyes, hogy a jobbos sincs túl jó állapotban. Érdemes azt is tiszítatni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Erre találták ki a fékhatásmérő berendezést.
%-os arányban kimutatja az eltérést, nem kell sem kisérletezni sem agyalni.
Nekem egyszer volt hasonló problémám.
Csak nnyit kértem, a szervizben, hogy hivatalosan mérjen egy fékhatást, fizetem a munkadíjat és kérem a mérési eredményt.
A munkafelvevő azt mondta, nekik nem éri meg ilyesmivel foglalkozni.
:(
Megkérdeztem, hajlandó ezt leírni? ....mert mi van, ha egy kezdődő hibát észlelek és baleset történik?
Végül is megmérték, tényleg be volt rohadva az egyik munkahenger.
4-es: az első fékkel volt a baj?
Sajnos ugyanez a gondom, semelyik műhely nem ér rá most ilyenre...
Az első fékeket néztem, levettem a féknyerget, de könnyen jár, nem szorul se a csúszka, se a dugattyú.
Ha hátsó féknél van eltérés, az okozhat félrehúzást?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#4 vagyok.
Igen az elsővel volt a baj.
Az úszónyereg csapján volt egy pár mm-es vakrozsda folt, és egy ponton megakasztotta a mozgásban.
(Skoda Felicia)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!