Régi autók felnijein középen a kupakoknak mi volt a funkciójuk?
Trabant, Wartburg, Maruti, Suzuki SWift, ezeken lehetett látni főleg.
Mire volt jó a felni közepén az a kis levehető kupak szerű valami?
#4!
"Minden felninek lyukas a közepe a centírozó gépre........"
Háááát pedig NEM. ;)
#6!
Tudok mondani.
Pl. a Dacia 1300 felninek csak egy olyan menetes furat van a közepén, ahova a a dísztárcsa rogzítőcsavarját lehet behajtani.
De van még jobbb példa is a Citroen kacsa (2 CV) felnijének közepe teljesen zárt,
Szóval, egyiket sem tudod föltenni olyan centírozó, vagy gumiszerelő gépre, amelyiknek középtengelye van.
A másik véglet a zaporozsec 966.
Ennek pedig akkora nagy a felni lyukközepe, hogy a világon nincs akkor központosító amivel rögzíteni lehetne.
#7
És tényleg! Nagyapámnak 1300-asa volt és abban nőttem fel, de erre pl nem is emlékeztem.
Bizonyára azért nem láttad, mert mindig rajta volt a "nagggyon szép" alu kupak, és az takarta.
(ha jól emlékszem egy 8 vagy 10mm-es csavar fogta a kozepét)
#5
Ezekről nem tudtam. Akkor úgy módosítom a hozzászólásomat, hogy az általam ismert legtöbb felninek lyukas a közepe.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!