Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 1.9TDI alapjárat ingadozás,...

Hmisi02 kérdése:

1.9TDI alapjárat ingadozás, mitől lehet ?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Olyan kerdessel fordulnek hozzatok,hogy adott egy 1.9tdi audi a4 b5.

Az autó, nehezen indul,sokaig kell tekertetni, aztan ha beindul feheren, feketen fustol illetve ingadozik az alapjarat,majd leall.

Nyomasszabalyzo szelep mar kilett cserelve.

Linkelem a videot!

[link]



2022. máj. 10. 11:39
 1/9 anonim ***** válasza:
Hibakódot kéne olvasni.
2022. máj. 10. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Az ,az adagolót írja. Az végett csinálhatja? :)
2022. máj. 10. 11:49
 3/9 anonim ***** válasza:
0%

#1 Hibakódot? Itt már nem annyi a baj XD


Ezt már be kéne lassan tolni a bontóba és venni egy NORMÁLIS autót...

2022. máj. 10. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
#5 hahaha... francia városi autónk van, és köszöni szépen jól van :)
2022. máj. 10. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Városi autó, annak aztán sok értelme..
2022. máj. 10. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Ja, hát persze hogy nincs :) Neked se a SUV, se a crossover, se a városi nem jó, akkor mi a jó? Ja, tudom, azegykilenctédéjifüstöscsühös.


Városi igen, mert a mérete alapján az, egyébként meg pályára is simán fel lehet vele menni, 140-nél többet úgy se érdemes menni, elővárosi / országúti közlekedésre meg ugyanúgy alkalmas mint bármi más. Te már csak kötekedni akarsz mert bántja a csőröd hogy szidok - talán nem alaptalanul? - egy nyilvánvalóan rommá hajtott Audit, amivel kapcsolatban csodálkozik a tulaj hogy mégis mi a franc baja lehet... mintha nem lehetne sejteni.


Nem tudom miért olyan jó érzés egy német által szó szerint lerúgott, nagyon sok esetben hányinger állapotú kocsiba beülni...


Miért vesz mindenki 1.9 TDI-t? Mert hordják be százszámra, meg mert nem lenne a tulajnak pénze tankolni a benzinest (nem az 1.6-ost...), és áltatja magát hogy ezdef@sza, akkorát tol mint egy mozdony, közben csak egy ócska traktor. Fénykorában lehet jó cucc volt, de az akkor volt.


A 90 lóerős 13.3 s alatt van százon, 183 a végsebessége, a 110 lóerős tud egy kicsit többet, 11.3 s és 195 km/h-s végsebesség.


A 110 lovasat kb. egy korabeli 1.6-os benzines Daewoo Nubira II feléri teljesítményben: gyorsulásban és végsebességben. Vagy legyen a Honda Accord VI-os, az 1.6-os a 90 lóerőssel, az 1.8-as meg mindkettőt lekörözi.


Szóval vicc ami legenda van e körül a kocsi (és úgy a TDI) körül...

2022. máj. 10. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Kérdező, lehet elment a vezérlés, a főtengelyen, meg a vezérműtengelyen eléggé balfsz módon van a rögzítése a bordáskerekeknek.

Én erre tippelek.

2022. máj. 10. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

"A 110 lovasat kb. egy korabeli 1.6-os benzines Daewoo Nubira II feléri teljesítményben: gyorsulásban és végsebességben. Vagy legyen a Honda Accord VI-os, az 1.6-os a 90 lóerőssel, az 1.8-as meg mindkettőt lekörözi."


Ja, pontosan dupla akkora fogyasztással. Hát kösz, lenne rá pénz, de szívesebben inkább elkurvázom..

2022. máj. 10. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Legyen pénz tankolni is tesó, ne csak kétezeré' hétvégére...
2022. máj. 11. 06:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!