Az injektorok mérete különbözik, van belőle több méret is?
Chevrolet Corsica 2.2 LT
Alkatrészeket nem is találni hozzá, se az unixnál, se a Bárdinál.A szerelők se szívesen vállalnák el... Ebbe jól belenyúltam amúgy😅 Viszont Opeléknál sokminden egyezik vele.
Csak a példa kedvéért:
-Opel astra f 1.4 alapjárati motor
-Opel Omega A kuplung
-Opel astra f komplett hátsófutómű van alatta. 🤷♂️
Valószínűleg van olyan opel amelyikben ilyen az injektor, csak az a kérdés hogy vajon melyikben és hogy szállít-e annyit.
Gyors keresgélés után arra jutottam, hogy ezeket a motorokat csak ilyen kicsi amerikai autókba szerelték. Tehát elvileg az Opeleké nem jó bele, mert teljesen más motor. Az Opel a GM korszak alatt is sokáig a régi, GM előtti motorokat fejlesztette.
Ha kiveszed az injektort, talán találsz rajta valami cikkszámot, ami alapján el tudsz indulni. Vagy próbáld meg az Ebay-t, hátha.
Közben találtam hozzá egy online alkatrészkatalógust: [link]
Cikkszám alapján már a Bárdi az Unix , vagy az Autodoc is lehet hogy talál hozzá. Sok sikert!
Rénézésre sem lesz jó mivel az 1.6-nak sokkal kevesebb üzemanyagot kell szállítania mint ami a 2.2-nek kéne.
Opeleknél lesz sok ugyanaz alkatrész de mivel ez a 2.2 motor nem sok mindenbe került európában ezért nehéz lesz találni bármit is.
Próbálj meg egy bontottat szerezni ha van valahol. Vagy Ebay.
Gyors keresés után az LN2 2.2 motort ezekbe rakták még:
1993–1996 Buick Century
1992–1996 Chevrolet Beretta
1992–2002 Chevrolet Cavalier
1992–1996 Chevrolet Corsica
1993–1994 Chevrolet Lumina
1994–1997, 2003 Chevrolet S-10, Isuzu Hombre and GMC Sonoma (base models)
1993–1996 Oldsmobile Cutlass Ciera
1995–2002 Pontiac Sunfire
1993–1994 Grumman LLV
LM3 2.2 motorral szerelt autók:
1990–1991 Chevrolet Beretta
1990–1991 Chevrolet Cavalier
1990–1991 Chevrolet Corsica
1990–1991 Pontiac Tempest
Nézd meg melyik a te motorod, LN2 v LM3? és próbálj ezekből egy injektort kukázni hátha van használtan/újonnan. Érdemes azért cikkszám segítségével keresni.
Autodoc-on érdemes megpróbálni ott talán van ezekhez az autókhoz.
Nem akarom, elszólni magam, de úgy néz ki nem lesz rá szükség. Majd még a héten kiderül, hogy bacakszik-e még.
Ezt az autót valami monyákmester szervizelhette előttem, tele volt szerelési hibákkal... A Map szenzorra rádugta a kartergáz csövet, a szelpszárszimeringeket lecserélte, de a kipufogó oldalra is szívóoldalra valót rakott így azok szétégtek. És most, mint kiderült, gondolom o gyűrűt cserélt, de az egyik szűrőt fordítva rakta fel, így az nem is ment rendesen a helyére. Nem tudom hogy ez volt-e a baj, de azóta tökéletesen megy. Jó mondjuk még csak egy próbakört mentem vele, de bíztatónak tűnik😁
Majd megírom azért, ha mégse ez volt a baj.
Nah, a fejlemények:
Továbbra sem indul melegen, csak ha befújok neki féktisztítóval. Hidegen pöccre indul, reggelente egy kb 10 km után vészüzemmódra kapcsol. Olyankor alig van alapjárat és kormol. Melegen már 1-2 km után, és leállítás után közvetlenül még indul. De kb 5 perc múlva már nem. Az az érdekes hogy kb 3 perc múlva valami relé kattan a műszerfal alatt és onnantól kezdve nem akar indulni.😐
Ez szerintetek mi lehet? Télen nem csinálta.🤷♂️
Sikerült kiderítenem a cikkszámot, ugyan az, mint az 1.6 astra injektor cikszáma.😁
Akkor nyugodtan rendelhetek egy olyat, ha ugyanaz a cikkszáma?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!