Legjobb és legrosszabb esetekben mennyit kérhetnek el egy autó folyadékszintek ellenőrzésért és szükség esetén pótlásáért?
Tudom elvileg ezeket nem nehéz megcsinálni.
De én hallottam egy olyan dolgot hogy pontosan olyat kell bele tölteni ami előzőleg is benne volt, több féle is jó lehet bele, de ki tudja hogy az előző tulajdonos melyiket használta a sok márka közül.
Ezért vinném majd el egy szerívzbe hogy utána nézzenek hogy pontosan milyen is van benne, és hogy mikor célszerű ezeket cserélgetni, pótolni stb
nagyjából fél órányi óradíjjal számolj
egyébként a kézikönyvben benne van pontosan, hogy mi kell bele
Bármelyik fagyállót keverheted bármelyikkel...
Bemész valami autósboltba és veszel 1 liter előre kikevert -30 fok körüli fagyállót majd feltöltöd a szintig (hogy ha lejjebb van mint kellene).
Pedig de... minden fagyálló etilén-glikol bázisú.
Van "sima" meg monoetilén-glikol.
Összekeverhetsz 12 fajta fagyállót is, különböző márkájúakat, színűeket és semmi nem fog történni :)
(Max lila lesz a színe)
A G13-as fagyálló pl. nem etilén-glikol bázisú, hanem propilén-glikol bázisú. De nem csak ez számít, hanem az is hogy szervetlen vagy szerves anyagokat tartalmaz. A G11-es ugye a hagyományos fagyálló, jó korrózióvédelemmel mert egy védőhártyát képez az alkatrészeken. Ha ezt összekevered pl. G12-vel, akkor ez a hártyaréteg lemosódik, úszó és csomós gócpontokat képezve, ami nem jó, hiába mindkettő etilen-glikol alapú.
Ha meg G12-t keversz G13-al, akkor a G13 jó tulajdonságai leromlanak.
Tehát nagyon nem jó ez a kevergetés...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!