Vélemények, tapasztalatok a BMW e90 320i-ről?
Figyelt kérdés
Sziasztok! A közeljövőben szeretnék egy BMW e90 320i-t vagy 318i-t venni és kíváncsi lennék a véleményetekre, tapasztalataitokra, hogy mik lehetnek a típushibák ennél az autónál, valamint hogy a három motor típusból melyik a megbízhatóbb N46 B20 A, N46 B20 B valamint N43 B20 A? Esetleg facelift előttit vagy utánit érdemesebb venni? Válaszaitokat előre is köszönöm!2022. máj. 4. 20:30
1/8 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ezekre mind költeni kell akar benzin akár dízel. Vezérlés, csapágyazás mindegyiken cserés 150-200e kn után.
2/8 A kérdező kommentje:
Értem, akkor számításba veszem ezeket a költségeket, köszönöm a válaszod :)
2022. máj. 4. 20:46
3/8 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
#2 1 milliót legalább tegyél félre rá, mert ezek cseréje mellett rendszerint ki szokott derülni más is amit meg kell csinálni.
4/8 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
És ami nagyon fontos, ne a kínálat aljáról válassz. BMW-t (és más prémium márkát is) fenntartani nehéz, nem megvenni.
5/8 A kérdező kommentje:
#3 Ez természetes, sőt általánosan bármilyen autóról is van szó el lehet mondani azt hogy a vételáron kívül jó ha van félre téve esetleges javításokra egy bizonyos összeg, esetleg a motorokról tud valaki valamit, melyik kevésbé hajlamos a lánc szakításra és nyújtásra? (ment mindenkinek a zöld)
2022. máj. 4. 22:01
6/8 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
#5 Mindegyik szakítja a láncot. Benzines és dízel is, max 200ezernél cserélni kell csapágyakkal együtt, mert ha azok is megszólalnak (aminek benzines esetében nagyobb az esélye) akkor gazdasági kuka a motor.
7/8 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
6 henger nem jöhet szóba? Megbízhatóbbak a 4 hengeres társaiknál, és legalább mennek is rendesen, meg a hangjuk is nagyon jó. Fogyasztásban meg nincs olyan nagy különbség.
8/8 A kérdező kommentje:
#7 Az autó főleg csak városban lenne használva, hosszú utakra van egy dízel. Az erejét nem igazán tudnám ott kihasználni. Pont azért mert a 6 hengeresek erősebbek, szerintem jóval több az elhanyagolt, a kihajtott példány, jó állapotú pedig jóval drágábban kapható, és felmerül bennem a kérdés hogy érdemes-e többet fizetni egy megbízhatóbb 6 hengeresért, plusz többet is fogyaszt, vagy inkább egy kevésbé megbízható 4 hengeres, ami olcsóbb, és így a megmaradt pénzből a kritikus pontokat ki tudom cseréltetni, javíttatni, valamint kevesebbet is fogyaszt. Szerinted hogy érdemesebb? Mert az ötlet bennem is felmerült de én a voksom a 4 hengeres mellett tettem le, a másik hátráltató tényező pedig az hogy a használt autók ára a kialalkult helyzet miatt elkezdett feljebb menni és mire én venném körülbelül fél év múlva ki tudja hol lesznek az árak mind autó téren mind üzemanyag téren.
2022. máj. 5. 12:00
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!