1.5-2 millió forint környékén milyen benzines sedant/kombit/ suvot ajanlanatok? Ti mit vennetek ennyi pénzből?
Én benzinest vennék , mert a dízeleket cseszegetik évek óta. sok helyről ki is vannak tiltva már külföldön. Helyedbe valami japán technikát vennék ,minél egyszerűbbet annál jobb. Víz olaj egyéb karbantartás nékül világból kimegy.
Nekem rengeteg autóm volt dolgoztam autókereskedésnek is.
A legtöbb baj mindíg az elektronikában kezdődik aztán szépen burjánzik tovább.
Minden márkában vannak jól eltalált konstrukciók és sz.pó gépek is. Nem lehet általánosítani hogy csak a vw a jó. Vagy az Opel. Attól függ melyik stílus.
Ha a külalak a lényeg akkor úgyis tök mindegy ki mit mond.
Ha meg a megbízhatóság akkor a neten nézz körbe mik az elpusztíthatatlan típusok.
"Amúgy nekem egy régebbi TD Merci kombim van (aliaz cigómerci). Pakolható komfortos megbízható mindent elhúz, de az elektronikán már kezdenek kijönni a problémák. (Ez az van ,de nem működik) Presztizse egyre kevesebb de legalább ki van fizetve.
Viszont ,,, Lízingre a legnagyobb hülyeség autót venni!
-Mert mikor még fizeted a végét már nem sokat ér de annyit rá kell költeni az elhasználódás miatt hogy már nem éri meg. Meg eladni se éri meg...
#5 Három éve megérte.
70 000 km el 3 évesen többet ér a kocsim mint a vételár+kamatok.
Én nemrég dpf szűrő nélküli 1.9 PD (105 Le), kézi váltós autót akartam venni. Alapvetően az A3, A4, Golf 5, Passat 6 kerestem. Eleinte 1,2-1,5 között. 2 hét alatt közel 100000 ft-ot tankoltam el 2 db 10 napos pálya matricával együtt, és kb 100 km-es körzetben keresgéltem.
Kizárólag az állapotot néztem, nem az évjáratot, nem km-et. És az a helyzet, hogy ennyi pénzért ezekből a típusokból a legalja kategóriákat találtam. 1,5-2 éve ezeket 1000 euróért árulták.
Így felvittem a keresést előszőr max 2, majd max 2,5 millióig. És sajnos ezek az autók, extrém túlárazottak, mivel nagyon megbízható, tartós konstrukciónak számítanának.
Ennyi pénzért sem találtam normális állapotban lévőket... szinte mindegyig szétrohadva, vagy sok eleme nagyon karcos, belül le élt állapotban volt. A motorokból ömlött az olaj, csörögtek, zörögtek mintha 7-800000 km-ről csavartak volna őket vissza 300000 körülire.
Ezekre az autókra vásárlás után 5-600000 ft kellett volna költeni, hogy normális állapotba kerüljenek.
Feladtam és elkezdem Golf 4-et keresni (ilyenem volt 6 évig, csak TK-ra törték...), szintén 1,9 PD kézi váltóval, csak itt már mindegy volt a motorkód, mert nincs dpf! 1,3 milliót fizettem érte, és még 300000-at rá kellett költeni a szervizelésére. Tehát 1,7-be van. Mivel olasz volt rozsda mentes, belül szép, ülések nincsenek kiülve. Motorja, fűtőműve kiváló állapotban van.
Nem azért írtam a Golf 4-et, mert annyira ajánlom, csak azt akartam volna bemutatni, miért vettem megint ilyen típust. De ebből is 100-ból talán 1 jó akad. Az újabbaknál is hasonló az arány, csak sokkal drágábban. A golf 4-hez pedig filléres tétel az alkatrész, és szög egyszerű technika. Ráadásul komfortban nem rosszabb a 10 éves autóknál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!