Van egy e46-om, ami 5 éve nálam van, 2. tulajos autó. Eladás előtt érdemes rendbe tenni, vagy adjam el, ahogy van?
Számlákka igazolva közel 2,5 millió lett ráköltve a cserealkatrészekre.
Belül hibátlan állapotú, combtámaszos feszes felületű, kopásmentes bőr ülések és teljes m pakett.
Futóművileg, motorikusan hibátlan.
Az egyetlen baja, hogy rohad a 2 hátsó sárvédőív, plusz kavicsos az első lökös.
Voltam több fényezőnél, a legolcsóbb ajánlat is 300 ezer ft rá, mert lakatolni is kell, plusz fényezni.
Ezután kapna egy 50 ezres polírt, hogy a hajszálkarcok eltűnjenek róla.
Az autó szerintem 1.5-ért menne el, viszont 350-et rá kéne költenem, hogy hibátlan legyen.
Érdemes ráköltenem, vagy hirdessem meg 1,1-2 körül?
Most nagyon csúnya sajnos a teljes kasztni, gépi kefés mosást kapott éveken át, plusz tenyérnyi rozsda 2 helyen.
2004-es 320d, faceliftes, majdnem full extra.
(Úgy gondolkozok, ha én lennék a vevő, és meglátnám az autót, el sem hinném, hogy tényleg jó tulaja volt, pedig mindent megkapott, azt is, amire nem lett volna szüksége.
5 év alatt 110 ezret tettem bele, és 9 olajcsere volt ezalatt mindig minden szűrővel cserélve, bosch vagy mann filterrel, gyári bmw olajjal, stb)
Köszi, nem kértem senkitől beárazást! Az volt a kérdés, hogy érdemes e rendbe tenni eladás előtt, vagy menjen el úgy ahogy van.
(Az első kettő válaszolónak meg üzenném, hogy linkeljetek csak 1db gyárilag m pakett 2-es szedán vagy coupe e46-ot, ami 1 millió ft alatt van…)
Oké, hogy megy fel az e46-ok ára, de inkább a 6 hengereseké. Egy 320d nem nagy szám, főleg, hogy gondolom sok kilométeres, meg már a kasztni sincs jó állapotban. Belseje milyen állapotú?
1,2-ért kb akkor tudnád eladni ha teljesen patika kívül belül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!