Használt autóként Passat vagy Legacy jár kevesebb fejfájással?
Az igényeknek egyformán megfelelnek, csak az a kérdés, hogy a benzines Passat 1.4-es TSI motorjával rizikósabb-e, mint egy 2L-es dízeles Subaru Legacy. Mindkettő 2008-2009 körüli. Melyik rozsdásodik jobban? Melyiknek körülményesebb/drágább a szervizeltetése/karbantartása? Vannak ezekkel kapcsolatban tapasztalataitok?
Esetleg J Astra? (1.7 CDTI)?
Vagy ha van nagyon jó tapasztalatotok egyéb modellekre, akkor 1.5M körüli (2005 utáni) kombiban hasonló tippet is szívesen veszek. Felszereltség nem mérvadó, csak ne kelljen ott hagyni a kocsi árát a szervizben (vagy a benzinkúton).
Köszi mindenkinek, aki segít!
Hát, abból az időszakból TSI-t ne vegyél. 2013-2014 körül javították ki a korábbi hibákat, addig viszont egy betegágy.
Passatot ajánlom, de a 2.0 CRTDI-vel. Kimegy a világból is.
#4: Úgy, hogy nagyjából teljesen mindegy, hogy hány literes vagy milyen motor van benne. Kombi legyen, ez kb az egyetlen kritérium - és ne kelljen szervizbe hordani (vagy ha kell, akkor legalább ne kelljen a kocsi árát rákölteni). Amúgy 1.1L-es benzines és 3.3-as dízel között bármi érdekel, csak ne legyen hengerfejhajlamos, vagy nagyon kokszosodós, vagy benzintemető, mint a 16L/100km régebbi Volvók.
Azért ez a kettő szerepel a kérdésben, mert pillanatnyilag ezt a két modellt találtam, ami olyan állapotban volt, hogy még akár személyesen is megnézném - de a motorok fejlődéstörténetet nem ismerem.
De köszönöm a tippet is!
#5: Na akkor érdemes lenne még kicsit bővíteni a tudást motorok terén, mert amiket most leírtál, azok erősen függenek attól, hogy milyen hajtóanyaggal és hogyan használod azt a kocsit
Meg kellene határozni, hogy mennyit és hogyan, milyen körülmények között használnád, aztán az alapján be lehetne lőni, hogy milyen hajtáslánc az ideális neked. Aztán pénz függvényében a szóbajöhető típusoknak utánanézni és a maradék kínálatában keresgélni.
Mert így, hogy random 2 autóra ráböktél ezek szerint egy hirdetési portálon nem a leghatékonyabb keresési módszer
#4
A korai 1.4TSI pont nagyon hajlamos a kokszosodásra, így az kilőve.
#2
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!