II sebességben kanyarban benyomott kuplung esetében, a fordulat szám nagyon leesett ilyenkor mi a teendő?
Szép estét kívánok mindenkinek az oldalon!
Sztori:
Egy kanyarodás esetében, ahol a fordulat 1500 volt, benyomott kuplung esetén nyílván csökken ilyenkor mi a teendő? Hogy már annyira le lassult az autó, ha simán felengedem a kuplungot akkor rángat, igyeszik a motor felmenni 1000 fordulat fölé..
Ilyenkor mi a helyes, II-ban miután esett a fordulat kuplung be 1-es és gáz vagy?
Köszönöm szépen, külön köszönöm a megértő és a kedves válaszolókat! Üdvözlett nekik. Benzin motorrol van szó... :))



































hát az én Opelemben is baromi hülyén van a váltónak az elosztása, sokszor a kettes túl kevés, az 1-es túl sok, plusz ugye 1-est elég kevés autó tudja bevenni ha nem áll vagy épp csak gurul az autó, nincs más ilyenkor csúsztatni kell a kuplungot, mert ha felengeded csak simán akkor azt sem engedi, megállni meg csak ezért nem fogok főleg ha vannak mögöttem hogy betudjam rakni 1-esbe hogy aztán 1 másodperc múlva kettesbe rakjam :D
Habár azért kettesben illene annyi nyomatéknak lenni egy kocsinak, főleg ha dízeles, hogy még 1000-res fordulaton is azért meg tudjon indulni
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!