Egyetlen szerelő sem tud megoldást?
Renault Thalia 1.4 benzin.
Reggel, vagy ha hosszabb ideig áll az autó 5-6. alkalommal indul csak be, addig lefullad, ha el is indul, dadog a motor, majd kiszakad úgy ráz.
Ha pl. 3-5 óránként be van indítva akkor pöccre indul. Menet közben jól húz, semmi baja.
Ha hosszabb ideig áll akkor produkálja.
Alapjárati motor cserélve, üzemanyagnyomás jó.
Szivárog a hűtővíz cső, ha nyitom a tartály kupakot mindig sziszeg tehát levegős de azt mondják annak semmi köze hozzá. Mi lehet a gond?
ajaj.
Nézd meg, az első szőnyegek valamelyik nem vizes-e.
Típushiba a kilukadó fűtőradiátor.
Emiatt lesz a legtöbb hengerfejes, lehet már a tiédet is elérte. :(
Tömítéscsere segít.
Ha járó motornál befogod a kiegyenlítő nyílását, és érzed a növekvő nyomást, akkor beledolgozik a víztérbe. :(
Az elektromos hibára a felső holtpont jeladó szokott megnyekkenni(váltó fele van, a kuplungnál, 2 6-os csavar fogja)
Ha a szakszerviz is így áll hozzá hogy cserélgessünk ki mindent és utána talán jó lesz, na akkor oda soha többet nem viszek autó. Azért az vicc hogy sokan akik értenek hozzá nekiállnak így kísérletezgetni alkatrész cserékkel és talán valamelyiknél jó lesz, aztán ennyi pénzt belelapátolni úgy hogy TALÁN jó lesz, ennek így nincs értelme. Csak pénzkidobás.
Vagy keress egy normális szervízt akár függetlent ahová elmehetsz és megtudják mondani hogy mi okozza a hibát. Mérésekkel ki lehet deríteni nagyon sok mindent de ez annyira pepecselős lassan haladós meló hogy a szerelők nagyrésze nem csinálja hanem a hasára csap hogy szerinte ez az alaktrész sz@r cseréljük, ha nem akkor más és így ahogyan neked a márkaszervizben mondták midnent kciserélnek és talán jó lesz, ez nekik gyorsabb haladás meg persze több bevétel ha a munkadíjat nézzük, Ők is jól járnak mert keresnek rajta és nem kell pöcsölniük a hiba kereséssel.
"Ha a szakszerviz is így áll hozzá hogy cserélgessünk ki mindent és utána talán jó lesz, na akkor oda soha többet nem viszek autó."
+1. Az nem szerviz, csak egy sufni aknával. Telepakolják a kocsit filléres bontott cuccokkal, kapsz a végén egy fiktív számlát új alkatrészekről, a kocsi meg ugyanolyan rossz marad.
Nagyon úgy hangzik, mintha állas alatt kiürülne/fellevegősödne a benzinvezeték. Üzemanyagnyomást kellene mérni leállított motornál. Némi csökkenés után tartania kellene a nyomást.
Vagy a benzinvezeték egy részét a motor előtt átlátszó csőre kellene cserélni és nézni, hogy van-e benne buborék. Csak ideiglenesen, teszt célokból, a meleg helyektől távol, tömítetten, megfelelő csővel és jól rögzítve a csatlakozásoknál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!