A változó geometriás turbó miért "huhog" jobban mint a nem változó geometriás turbo?
Figyelt kérdés
2022. márc. 29. 13:13
1/7 anonim válasza:
Normál esetben egyiknek sem kéne huhognia. Ami huhog az már a végét járja.
4/7 anonim válasza:
Nagyobb köbcentis áruszállító furgonoknál, kamionoknál hallhatsz ilyet váltások között, mikor elengedi a levegőt.
Amire te gondolsz, az a lefújószelep, amit tunerpisták előszeretettel tesznek dízelre is, csak a hangja miatt, mert attól döglik ám a légy.
5/7 A kérdező kommentje:
javítok: mikor kivan szedve minden fojtás a kipufogóból
2022. márc. 29. 14:11
6/7 anonim válasza:
Amikor változó geós turbó elengedi a légfelesleget terhelés után ,utána zár a geó és akkor hallhatsz egy "huuu" hangot:) Nem csak kamionnál ,mindennél amin változó geós turbó van:) (igen 1.9 az isten:D)
7/7 anonim válasza:
Mint az utolsó hozzá szóló előttem nagyon jól le írta mièrt. Minden geós turbó huhog csak a kipufogó rendszer miatt a fojtások miatt nem hallod ezt a jellegzetes hangot. Minèl több a nyomás annál hangosabb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!