Hidrotőke tisztító érhet valamit? LiquiMoly-nak meg a Motulnak van ilyen terméke.
A motor beindításánal csattog max 1 percig, utána elcsendesedik.
A másik kérdésem, hogy mennyire normális az, hogy a leengedett motorolajban mintha egészen finom aluminium por lenne? A motor fel lett újítva, kb 15000km lehet benne. Ezidő alatt kb 5x lett olaj cserélve. Lehet ez még az "összekopás" eredménye? Egyébkén gyönyörűen jár, nincs semmi hiba. A hidrotőkék hangját is erre vezetném vissza, hogy talán belerakódott a furatába ez a finom aluminium kopadék.
Ha dugattyúk is lettek cserélve akkor lehet hogy természetes ez a hordalék.
De ha fel lett újítva akkor a motor minden részét alaposan megszokták takaritani, tisztítani fémtisztára össze rakás előtt ezért nem lenne mit tisztítani annak az adaléknak.
EZ nagy marhaság.
Dugattyú csere és furás nélkül mint szinte semmit nem és a gyűrűzés, sőt lehet még rosszabb is lett.
Ugyanis a dugattyú a gyűrűvel valamennyire oválisra koptatja a hűvelyt.
Ezek csak ezred mm-ek, de ovális akkor is.
Az új gyűrű meg totál kerek.
Gyanítom hogy eszi is valamennyire a motor az olajat ezek miatt.
Milyen autó, milyen motorja ez?
pl. 400 ezret futott 1.5dci renaultnál is ért igencsak sokat egy gyűrűzés, a hengernek semmi válla nem volt.
Annál nem ér már semmit, aminél látható, mérhető kopás van a hengerfalon.
Megvan a tól-ig tartomány.
Nem biztos, hogy szelephang, a kopott dugattyúnak is ugyanaz a hangja. Gyújtásnál "bólint" egyet a hengerben.
Az is lehet, olajnyomás-problémája van, elengedi valahol a nyomást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!