Hidrotőke tisztító érhet valamit? LiquiMoly-nak meg a Motulnak van ilyen terméke.
A motor beindításánal csattog max 1 percig, utána elcsendesedik.
A másik kérdésem, hogy mennyire normális az, hogy a leengedett motorolajban mintha egészen finom aluminium por lenne? A motor fel lett újítva, kb 15000km lehet benne. Ezidő alatt kb 5x lett olaj cserélve. Lehet ez még az "összekopás" eredménye? Egyébkén gyönyörűen jár, nincs semmi hiba. A hidrotőkék hangját is erre vezetném vissza, hogy talán belerakódott a furatába ez a finom aluminium kopadék.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha dugattyúk is lettek cserélve akkor lehet hogy természetes ez a hordalék.
De ha fel lett újítva akkor a motor minden részét alaposan megszokták takaritani, tisztítani fémtisztára össze rakás előtt ezért nem lenne mit tisztítani annak az adaléknak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
EZ nagy marhaság.
Dugattyú csere és furás nélkül mint szinte semmit nem és a gyűrűzés, sőt lehet még rosszabb is lett.
Ugyanis a dugattyú a gyűrűvel valamennyire oválisra koptatja a hűvelyt.
Ezek csak ezred mm-ek, de ovális akkor is.
Az új gyűrű meg totál kerek.
Gyanítom hogy eszi is valamennyire a motor az olajat ezek miatt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Milyen autó, milyen motorja ez?
pl. 400 ezret futott 1.5dci renaultnál is ért igencsak sokat egy gyűrűzés, a hengernek semmi válla nem volt.
Annál nem ér már semmit, aminél látható, mérhető kopás van a hengerfalon.
Megvan a tól-ig tartomány.
Nem biztos, hogy szelephang, a kopott dugattyúnak is ugyanaz a hangja. Gyújtásnál "bólint" egyet a hengerben.
Az is lehet, olajnyomás-problémája van, elengedi valahol a nyomást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!