Ez most fullra le van festve?
Hogyhogy minek? Ha jobb szeretnéd hogy 2 hónap múlva merő rozsda legyen a nem kopó része, akkor marasd le róla. :D
Vannak bevonatolt tárcsák..
Ez egy bevonatolt tárcsa. Hogyhogy minek? Korróziógátlás a feladata. Ha nem lenne rajta, ahol nem érintkezik a fékbetéttel rövid idő alatt full rozsda lenne. Ami egy csilivili szellős alufelni alatt nem szép látvány. Így pár évig meg van védve.
A bevonat általában ilyen szürke, amit a legtöbb gyártó alkalmaz. Talán fekete bevonatoltat láttam még.
Szerelés közben csak összefogdosod, kerülhet rá zsír. Nem árt lefújni egy kis féktisztítóval ezt is. Nem egy nagy összeg egy flakon.
#3 én már nem egy garnitúra féktárcsát horganyoztattam le felrakás előtt, az első pár km óvatos a kopó részek bevonatoltsága miatt, de utána 5 évig garantáltan csillivilli.
A zsír meg elég hamar leég róla. :)
Életemben nem használtam féktisztítót féktárcsára. :D
motortér pucolásra, rovarirtásra viszont számtalanszor. :)
Egyrészt. Másrészt a gyár honnan tudja hogy te milyen és milyen kopottságú betétet raksz fel, hogy pontosan addig maszkolja ki? Így sokkal egyszerűbb és az első fékezésnél pont ott és annyi kopik le, amennyi kell.
Aki a zsírt égetgeti, gondolom csere után elviszi trélerrel az autót egy forgalom elől lezárt zárt pályára és ott áll neki zsír égetés céljából egy új, még össze nem kopott szettel intenzíveket fékezgetni. Tényleg sokkal célszerűbb és egyszerűbb mint venni egy flakon féktisztítót 500Ft-ért.
Igazad van, már 660Ft az 500 ml-es flakon. Októberben még 519-ért vettem. Így már tényleg jobban megéri az égetgetés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!