Mindíg is opel astra f gsi-ről álmodtam mentem már egy párral. és nagyon bejött, nekem 1.4-es 16v astrám volt most legutóbb és gsi-re váltanék szóval megéri ez az autó vagy pedig van valami gond vele? Nekem olcsónak tűnik.
GSi-ben 240-es km órának kellene lennie+nem ennek a kormánynak. Jó alaposan szét van rohadva a hátulja és mi lehet még a műanyagok alatt illetve alul.
Az, hogy mit kell még cserélni rajt, bizos nem csak amik le lettek írva.
(2.0 16V-m van már nyolc éve ennél sokkal jobb állapotban, szerintem inkább ez az ár is sok érte, csak addig tudnád használni amíg műszakiztatni kell, de ah nincs messze menj el valaki hozzáértővel megnézni)
Ez egy összetákolt szar. Nem stimmel a kilométer óra és nem véletlen van az elején az a két fos fényszóró sem. Másrészt, nézd csak meg a képet, a bal oldala törve volt. Az ajtó cserélve lett, de mögötte már nem volt lóvé tisztességesen megcsináltatni.
Meg az a hablaty ami ott lent le van nyomva....
Már alapból törvénybe ütközik, mert üzembentartói alatt ha adásvételit írsz az elég gáz, pláne ha a barom le is adta.
Ha nem akarsz nagy gondot magadnak, egyrészt az autóval, másrészt a papírmunkával, akkor sürgősen elfelejted.
a gsi astrákat két motorral is szerelték(C20ne(115lóerő)és C20XE ami 150lóerős)
nekem ez a 120e nagyon gyanús...hogyha jól nézem bal hátul látszik a sárvédőnél h kezd rozsdásodni...
szerintem nézz másikat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!