Simsonon későn indul az index, mi okozza?
Beraktam az új akkumulátort és elég érdekes jelenségre lettem figyelmes. Természetesen egy kis késés alapból van, de jobb oldalra kapcsolva rendesen fel kell ébreszteni. 5-6 másodperc késés után indul el, vagy egyáltalán nem, csak a másik oldal villogtatása utáni azonnal átkapcsolásra.
A motor tavaly lett újrakábelezve, azóta használva volt az index. Ellenőriztem a kapcsolót, a forrasztásnak nincs baja (utólag megjegyezném hogy a kapcsoló is szét lett szedve, meg lett takarítva) aztán multiméterrel a relét is.
Mindkét oldalra adja azonnal az impulzust (6-1 közt váltakozik a feszültség) amint a kapcsolón váltok. Ráadásul a relé is új, nyáron lett cserélve.
A vezeték összekötőre gyanakodnék a légszűrőházban, de nem tudom, ennek mennyi köze van a késéshez.
Holnap már szeretném indítani a szezont szóval kicsit sürgős a kérdés. 1 hetet ki lehet birni vele, de nagyon zavaró és így nem lehet közlekedni vele.
lehet, hogy jobb oldalon az izzó nagyobb teljesítményű, vagy valami olyan zárlat lehet, ami nem engedi azonnal villanni.(amúgy ha bármerre kapcsolsz, annak egy mp után villanni kell, vagy ha ledes, akkor azonnal)
Töltsd le a te szimód elektromos(gyári) rajzát, és azon pontosan kibogarászhatod mi miért nem úgy működik..
De ha ezt a kérdést az index fórumra regisztrálva, a totalcar simson fanok topikban megkérdezed, pik-pak választ kapsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!