Dízel miért viselkedik máshogyan?
Common rail turbódízel Eddig a mínusz 5-6 fokban is pöccre indult, tegnap csinált olyat hogy az indítás pillanatában mintha meg akart volna torpanni egy pillanatra de beindult, szép egyenletes alapjárat volt. Ma pedig szintén az indításkor feldobta az izzítást egy pillanatra de simán indult utána. És ez CSAK a napi első indításkor van, a nap folyamán hosszabb állás után is pöccre indul.
Tudom hogy dízel és kell az izzítás, de eddig akkor miért nem izzított a mínusz 5-6 fokban? Most a mínusz 1-ben izzít egy pillanatra. Még annyi a különbség, hogy eddig mindig használtam egy jó minőségű dízel adalékot, az legutóbb kimaradt.
Esetleg önindító? Akksi miatt voltak indítási gondok pár hónapja akkor kapott egy új akksit.
Mert a cr magasabb kompressziós így igazábol -10 körül kell izzitani addig begyullad. Az izzito gyertya 0 fok körül csak alapjáratot egyenlít ki.
5 évet használtam napi rohangálosnak rossz izzitoval egy TDCI mondeot, -14 ig lazán indult -16 nal már füstölve , az alatt izzitas nélkül már nem indult csak nehezen akar 5 perc kínlódás is volt , hidegebb nem volt
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!