A hátsó sárvédő miért van egybe a tetővel, az elsővel ellentétben?
Figyelt kérdés
2022. márc. 6. 09:57
1/4 anonim válasza:
Mert így egyszerű kipréselni az autó két oldalát adó keretet. A tetőoszlopokat, tetőkeretet, A-oszlopot, küszöb külső oldalát és a hátsó sárvédőt egyben alakítja ki a présgép, utána ezekhez hegesztve lehet összerakni a vázat. Az első sárvédő nem kell, hogy része legyen a keretnek, ráadásul így azt könnyebb cserélni, amire van igény bőven, hiszen az egyik leggyakrabban sérülő alkatrészről van szó.
2/4 A kérdező kommentje:
Igen, pont a később felmerülő javítás miatt lenne logikusabb a hátsó sárvédőt is cserélhető elemmé tenni, azért az is elég sűrűn kap akár egy kisebb horpadást, meghúzást
2022. márc. 6. 10:26
3/4 anonim válasza:
Ritkábban kap ütést, mint az első. Egyébként vannak karosszériaformák, ahol nem is nagyon lehetne külön elemként kialakítani: az ötajtós ferdehátúaknál például az önálló hátsó sárvédő egy kéttenyérnyi lemez lenne, amivel aligha vagy kisegítve. A sárvédő jelentős része ugyanis sárvédőnek tűnik ugyan, de valójában ajtókeret, aminek mindenképpen az oldalsó keret részét kell képeznie.
4/4 anonim válasza:
Egyszerűbb a gyártása. Az elsőt azért teszik külön hogy az esetleges komolyabb motorjavításoknál le lehessen venni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!