Egy Tesla Model S Plaid mennyire lehet alkalmas Budapesten belüli városi közlekedésre?
Abszolúte alkalmas. De legyen otthon nagyáramú töltőd, ha nem akarsz lerohadni, ugyanis városban elég sokat fogyaszt.
A nők nem tapadnak jobban rád, ha Teslád van, mintha BMW-d lenne.
A tulajok beszámolói szerint gyorsan hozzá lehet szokni a kormányhoz, én a mérete miatt nem venném meg. Felesleges egy ekkora autó. A Model 3 mérete bőven elég (nekem kisebb is jó lenne), ha akarsz bele pakolni akkor pedig Y.
#1
Az elektromos autó hatótávjának a légellenállás és a fűtés a nagy mumusa, városban pont hogy hihetetlenül keveset fogyaszt. Tölteni szinte bárhol tudod, de ha elugrasz az Auchanba 1 heti árammal feltöltöd a Superchargeren amíg vásárolsz.
Meg amúgy a Tesláknak van a legnagyobb hatótávja… Lakásban lakom, így otthon nem tudnám tölteni. De nem aggódnék amiatt, hogy lemerül, mielőtt fel tudom tölteni.
Ha összejönne egyszer akkor már S-t vennék, mivel autópályázásra, meg nagy utakra nekem az tűnik a legkényelmesebbnek.
És évente jó pár alkalommal kimennék vele külföldre, akár távolabbi országokba is.
Viszont a mindennapokban az V.-ből járok sokat a IX., X., XX., meg XXI. kerületbe.
Én is arra gondoltam, hogy az nehézkes lenne… A kormány miatt.
De erre a célra venni egy második autót, meg borzasztóan környezetszennyező. Egy autó legyártása rengeteg károsanyag-kibocsátássál jár…
#3. A mérettel mi lenne a gondod? Az S hosszabb, de keskenyebb mint az Y.
Az X meg minden tekintetben nagyobb mint az S. De a 2 felsőbb kategóriás Tesla az pont az S meg az X… A 3 és az Y, azok azért nem véletlenül olcsóbbak 35 százalékkal.
De egy Ford Explorer az talán még nagyobb mint egy Tesla Model X (jó most nem néztem utána, csak tipp), aztán mégis használják városba…
#4
A töltés hozzáállás kérdése. Hogy tudom úgy csinálni hogy ne működjön vagy hogy tudom úgy csinálni hogy működjön. Mi hazalátogattunk és elektromos autót béreltünk mert engem nagyon érdekel a téma. Körbelátogattuk a családot úgy hogy egyik háznál sem töltöttünk és sosem kellett a töltés miatt külön félreállni, akkor töltöttünk amikor egyébként is állt az autó. Nagy utaknál, főleg külföldi út során nem kérdés hogy meg kell állni csak a töltés miatt, de én ezt nem is bánom, legalább pihen egy kicsit az ember.
A mérettel az a bajom hogy nem szeretek feleslegesen nagy autóval járni. Volt egy rövid időszak amikor mindenest akartam és vettem egy nagy kombit, de később rájöttem hogy cipelem a nagy kasztnit hogy egyedül munkába járjak, ezért le is cseréltem. Ha magamnak tervezhetnék autót akkor az egy kicsi, 2 személyes, elektromos hothatch lenne. Most is az van csak hybrid…
#2 vagyok
Amúgy meg Musk szerint a Tesla "hamarosan" (8 éve ígérgeti hogy 2 hét múlva) alkalmas lesz a teljes önvezetésre (FSD Full Self Drive), vagyis a városi kormányzást is elvégzi helyettünk, és szerintem ezért dizájnolta a kormányt úgy, ahogy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!