Üzemórás motor?
sziasztok szeretnénk venni egy Kawasaki 250 2t cross-t és ugye ezeket a motorokat versenyzésre ugrasztásra repülnek vele jobbra balra szóval kenik nekik rendesen
de én endurozásra szeretném használni és mikor olyan út van előttem akkor oda kenni neki de semmi ugra bugra akkor a üzemára máshogy telik így a motorban ugye? mert úgy tudom hogy 50 üzemóránként kell dugót gyűrűt cserélni a motorban ha versenyeznénk vele
de ha úgy használnám mint ahogy le írtam akkor 2 hónapot is ki bírna így a motor mármint elég volna 2 hónap múlva dugót gyűrűt cserélnem igaz ?
olajat szűrőt aszt hetente cserélném
igaz hogy van erre a célra kimondottan enduro motorok de a Kawasakinak nagyon tetszik a hangja a felszereltsége teljesítménye ezért is néztem ki magamnak
azért írtam ki a kérdést hogy ha nem úgy használnám amire tervezték akkor nem volna 1 üzemára 1 óra más volna a fenntartása is vagy is gondolom
Fejjel lefele van a motor egy ugratasnal akkor gyorsabban jar az üzemóramérő ? Vagy ha egy helyben jar a motor beinditva akkor lassabban telik az 1 üzemóra ?
Mindegy annak ha jar a motor telik az idő.
Az üzemóra olyan gépeknél alkalmazzák,ahol nem a megtett táv ,hanem a munka mértéke a mérvadó ,pl : mezőgazd gépeken,vagy akár ipari gépeken. Vagy esetünkben a versenymotor..
Esetünkben azt jelenti, hogy verseny használat mellett, ahol kenik neki mint az állat, kibír 50 órát. Más használat mellett lehet kibír 150et is,csak a gyártó arra vállal felelősséget hogy ennyit kibír az alkatrész.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!