Na de nem hogy a szakértők, de a csapatok sem tudják pontosan, hogy mi lesz a jó és mi a rossz megoldás, így nehéz! Nagyon könnyűnek tűnik az ő oldalukról, de nem az! Az autót csak és kizárólag valós körülmények között menet közben lehet tesztelni, amit a 75%-os méretű modellen letesztelnek lehet nem is működik normálisan a valóságban! Ami meg majd beválik, azt úgy is átveszik a többiek és jövőre sokkal egyformább kocsik lesznek néhány szempontból biztosan!
2022. febr. 21. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
12/20 anonim válasza:
Micsoda? Orrkúp nélkül ment át a törésteszten? Ez nagyszerű, de ez csak akkor lehetséges, ha az autó nem fog menni sehol. Mintha angol tudás nélkül szereznél angol felsőfokút, aztán elmennél angol tolmácsnak.
Sosem értettem ezeket tippelős kérdéseket, mert mit lehet rá írni?
Még maguk a csapatok sem tudják előre, ha tudnák előre akkor nem létezne a sportág.
2022. febr. 21. 23:28
Hasznos számodra ez a válasz?
15/20 anonim válasza:
Ez pont olyan minthogy már régóta nyilatkozik minden csapat hogy "idén jobbak leszünk, esélyünk van a dobogóra", még az is ezt nyilatkozza aki az első tízben sem lesz benne sose. :D
2022. febr. 22. 00:38
Hasznos számodra ez a válasz?
16/20 anonim válasza:
#4 összetéveszted a Ferrarit a Mercedes-szel...
2022. febr. 22. 01:53
Hasznos számodra ez a válasz?
17/20 anonim válasza:
Még jó, hogy belinkelted, így saját magad cáfoltad meg, hogy "orrkúp nélkül" csinálták meg a töréstesztet. Csak a szárny, az aerodinamikai elemek nem voltak a törésteszten, maga a gyűrődő zóna az orrban, ami a szerkezeti eleme az autónak, az ugyan azon a törésteszten ment át, mint mindenki. Valamekkora előny biztos lesz, de még így is sokkal kisebb, mint amivel eddig rendelkeztek, mégse mentek vele semmire.
2022. febr. 22. 07:28
Hasznos számodra ez a válasz?
18/20 krwkco válasza:
A cikk nem teljesen világos, abból a szempontból, hogy végül is mi hiányzott a törésteszten. De az, hogy bejelöltek egy vonalat (egy rést) szerintem azt jelenti, hogy onnantól kezdve lehet leválasztani az alkatrészt. És az nem csak az első szárny.
2022. febr. 22. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
19/20 anonim válasza:
A törésteszten az hiányzott, ami amúgy sem kell, csak a többiek ezt egy elemként kezelik. Az előnye, hogy ha egy nagyobb módosítást akarnak az autó elején, akkor nem kell új törésteszt. Viszont minden csapat erősen korlátozott teszt és szimulációs keretből gazdagodik, ez minden nagyobb csapat igazi hátránya, hiszen az erős csapatok kevesebbet dolgozhatnak, mint a lassabbak. Tehát bármit is fejlesztenek, az egy korlátozott keretből történik.
2022. febr. 22. 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?
20/20 anonim válasza:
"összetéveszted a Ferrarit a Mercedes-szel..."
igen? az megvan, mekkora pénzeket kapott a Ferrari történelmi és egyéb bónuszok címén pusztán azért, mert rajthoz álltak? az megvan, hogy a nyolcvanas évek óta vétójoggal élhetnek a nekik nem tetsző szabályokkal szemben?
ennek fényében különösen gáz az a szerencsétlenkedés, amit az elmúlt bő tíz évben mutatnak. tiszta szégyen az a csapat.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!